voetje klem tussen de spijlen: help

Hoi allemaal,

Mijn zoontje van acht maanden ligt nu geregeld (bijna, dus nèt niet) op zijn buik, maar steekt daarbij zijn voetjes door de spijltjes van het bed. Hierdoor komt hij klem te liggen, kan geen kant op en raakt volledig in paniek. Hij slaapt al in een slaapzakje, maar evengoed schieten zijn voetjes  met slaapzak en al door de spijlen. De afstand van de spijlen zijn volgens de norm....
Heeft er iemand een idee hoe dit op te lossen (misschien de spijltjes tot halverwege aan de buitenkant dichtmaken, niet met een doek maar met een plexiglasplaat of hele dunne houtplaat, zodat hij er niet meer doorheen kan)? We hebben hem nu noodgedwongen even in zijn campingbedje gelegd, maar dit is natuurlijk niet de oplossing voor langere termijn.....

Help?

Alvast superbedankt!

Groetjes,
mamamoi
 
hai
ja of gewoon met hout.
aan het voet en hoofd eind zit ook hout dus het lijkt mij geen probleem.
met plastic glas is het wel gezelliger kan hij door heen kijken.

3 jaar geleden is het mis gegaan met een kindje die zijn armpje door de spijlen heeft geweven, dus de maten volgens de norm zijn ook niet echt veilig meer.
want heel vel kinderen liggen vaak klem met arm f been.

succes
 
hoi hoi


grotere trappelzak kopen en de achterkant flink onder het matras achter instoppen, ik deed er nog een opgerolde handdoek achter het matras zodat mijn zoontje geen kant meer op kon . werkt echt prima.

succes
 
quote: Mimi1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2008 14:04:04'));

Wat dacht je van een "stootkussen"? Die kun je met linten aan de spijlen vastknopen.

Grts.
Mir

Dat schijnt dan weer niet veilig te zijn...

 
Terug
Bovenaan