Voetje naar binnen gedraaid met lopen

<p style="text-align: left;">Hallo allemaal,</p><p>Ons dochtertje van bijna 1,5 jaar loopt al sinds ze een jaar is als de kievit. Haar voetjes waren van begin af aan al wat naar binnen gedraaid. Wat normaal is wat ik zo lees op internet. Maar sinds een maandje zien we dat haar rechtervoet best naar binnen is gedraaid. Haar linkervoet staat wel goed. Is dit herkenbaar bij jullie? Komt dit vanzelf goed of is misschien meer hulp nodig? </p>
 
Heb je gecontroleerd of de schoentjes niet te klein zijn? Dan gaan ze met de voetjes naar binnen lopen. Maar misschien is dat het niet hoor :)
 
Ja zowel met blote voeten als met schoenen. Al loopt ze met schoenen iets meer naar binnen. Het lijkt wel de juiste maat te zijn. Volgende keer ga ik er extra naar kijken
 
 
Ik zou persoonlijk meteen een afspraak maken met de kinderfysio. Onze kinderen zijn al wat ouder en hebben eigenlijk voor de gekste dingen veel baat gehad bij hen. Gewoon doen, het geeft al veel rust als je zeker weet of iets wel of niet hoort of normaal is. Ook het cb laten meekijken is een optie. 
 
Laat het idd gewoon eventjes nakijken door het cb of een kinderfysio. Wellicht gaat het vanzelf over, maar dan kunnen ze je in ieder geval geruststellen of helpen als nodig.
 
Terug
Bovenaan