voetjes verkeerd neerzetten bij staan

Hoi,
Mijn dochtertje van 10 maanden begint zich nu op te trekken tot staan.
Daarbij staat ze niet goed op de voetjes maar heel  hoog op de teentjes, met één voet zover gekruld dat ze zelfs op de bovenkant van de teentjes staat. Ook staat ze  vaak meer op de zijkant. Vond het een beetje vreemd en heb daarom met het CB gebeld.
De verpleegkundige zei dat het normaal zou zijn omdat de voetjes zich nog wat moeten ontplooien voordat ze goed gaat staan. We hoeven er niets mee te doen maar er moet in de loop van de tijd wel verbetering inzitten.
Wie herkent dit en is dit inderdaad na een tijdje beter gegaan?
Alvast bedankt !!
 
Hoi,

Het is idd een hele normale ontwikkeling. Ze weten nog niet hoe ze hun voeten goed moeten neer zetten en geleidelijk aan gaat dat veranderen en gaan ze gewoon staan en lopen.

Het kan dus geen kwaad. Lekker laten ontwikkelen.

groetjes
 
hoi

hebben alle baby's, mijn zoontje had dat ook. Hij is nu net 9 maanden en trekt zichzelf sinds 2 weken ook op tot staan waarbij hij steeds op zijn tenen ging staan. Ook helemaal kromme voeten. Sinds een paar dagen zet hij z'n voet ook plat neer en heeft hij het ''stappen'' ontdekt aan twee handen. Hij stapt natuurlijk nog niet echt, maar maakt wel stapbewegingen, hij wil ook steeds naar zijn voeten kijken en zet ze heel bewust plat neer.

Groeten Titiana
 
hoi hoi
mijn dochter trok zich al op toen ze 7.5 maanden was en stond inderdaad ook echt heel erg op de teentjes,eerst dacht ik dat het kwam doordat ze zo vroeg was met staan of dat het kwam door de loopstoel. maar nu is ze 9 mnd en staat helemaal plat en loopt door de box met de juiste houding het cb zei ook tegen mij dat alle baby's dit doen en zodra ze gaan lopen of stappen het over gaat dus hoop dat je er wat aan heb gr debbie mama van jady
 
Terug
Bovenaan