Voetjuuuuhhhhhss !!!! (foto)

A

Anoniem

Guest

Hoi Mama's,

Vinden jullie ze ook zo schattig,..  Die kleine blote dingen die onder aan de enkels van je kindje bengelen met van die ienimini teentjes er aan??

Ikke wel!!

(zweet-) voetje van Kay

Meer mama's die babyvoetjes zo schattig vinden?

Esmé mv kay

Aahhh, wat een lief voetje. Ik vind het ook altijd zo schattig. Dean is volgens mij wel heel wat dikker en heeft dus niet van die ieniminie voetjes en enkeltjes. Hahaha. Heb er geen foto van, moet ik toch eens doen.

Foto van een voetafdrukje van Dean.

Dean z'n handje.

Ik heb geen foto van de voetjes van Linde, maar ben er wel gek op.
Lekker teentjes knabbelen, en op de onderkant blazen en kriebelen zijn bij ons favoriet.
Linde heeft ze zelf nog niet zo ondekt, jammer ze weet niet wat ze mist, hahahaha!!!

groetjes Danielle.

ohhhhhhhhhhhhh

nou idd ik vind het ook zo mooi om blote voetjes te zien..

bijvoorbeeld onder een broekje, jurkje, gewoon in rompertje etc etc etc  

zo lieffffff .............je moet er gewoon aan zitten!!!!

liefs tobi

Geen voetjes wel een handje van toen ze twee oud was.
Groetjes Kitty en Tess.

Weet even niet meer wie er boven me staat, maar wat een lieve foto zeg! Net een ouwe-mensen handje zo toch? Ik probeer soms wel een foto ervan te maken maar mislukt steeds. En ik wil zo graag die foto gaan scrappen, hahah! En van Thomas kan ik niet echt zeggen dat ie kleine voetjes heeft: die platpoot van ons past nergens in, alleen in zijn mega kikker sloffen... Zal daar eens een foto van maken voor jullie!

-X- Marieke

Terug
Bovenaan