Voetreflex

Hallo,

Heeft er iemand hier misschien ervaring in het zwanger worden met behulp van voetreflexmassage? Positieve en negatieve reacties zijn welkom.
Groetjes Carin.
 
Hoi Carin,
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik vertel het je gewoon. Ik ben zelf een heel nugter persoon maar heb wel regelmatig voetreflex gehad. Dit was niet om zwanger te worden maar ivm. astma. Ik dacht echt "ja hoor, wil ze me helpen door aan m'n voeten te frunnikken". Ik geloofde het niet helemaal maar het heeft me er vanaf geholpen. Ik weet in ieder geval dat het niet schadelijk is en in je voeten zit wel je hele lichaam. Ik zou zeggen, ga ervoor ik geloof dat het best kan helpen. Ik denk alleen wel dat je de goeie persoon moet treffen.
Laat nog even weten of je het uiteindelijk laat doen of niet.

Liefs, Ank
 
ik heb last van migraine en mijn moeder wil mij naar de voetreflex sturen en dan zal ik het vragen ik ga deze week een afspraak maken ben benieuwd hou jullie op de hoogte.
liefs tijger
 
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben zeer benieuwd naar jouw ervaring tijger. Ik heb namelijk van een vriendin dit advies gekregen omdat haar nichtje naar 1,5 jaar een keer een voetreflex heeft gedaan en na de tweede keer was ze zwanger. Denk dat ik het maar een keer moet proberen.
 
Terug
Bovenaan