Voetreflexmassage???

Hee hallo allemaal,

Allereerst wil ik de moeders feliciteren met de geboorte van hun babies......
Ik heb zo hier en daar gelezen over een voetreflexmasssage, of een drukpunt massage. Heeft iemand hier ervaring mee?? Hoe gaat dan dan precies, welke punten moet je dan masseren?
Ik ben nu 39 weken en 4 dagen zwanger, en het kleintje mag van mij dus wel komen.
Ik ben erg benieuwd hoe dit in zn werk gaat en het ook echt werkt.

Groetjes, Ris

hoi

ik heb ook een voetreflexmasage gehad tijdens de zwangerschap maar niet om het op gang te brengen maar omdat ik zo'n last had van mijn bekken en mijn rug. en dat hielp echt heel goed. maar je moet wel naar een echte masseur gaan. ik heb het geluk dat het een vriendin van mij is en die gewoon bij mij thuis kwam maar ook die masages  geeft in haar salon. maar je kunt het vragen en die persoon weet dan presies waar de drukpunden zitten. ik heb er heelveel baat bij gehad.
nog veel succes met je zwangerschap.

groetjes kristel

hoi ris,

met voetreflexmassage kun je een hoop doen dus het ljkt mij ook niet raadzaam het zel fte gaan doen, als je ernaast zit kun je en heleboel ontregelen!
wel is het altijd zo geweest dat als je naar en rpoffessioneel iemand gaat je een deel van de verzekering vergoed krijgt dus dat zou ik wel nagaan, als het werkt laat je t dan weten? dan ga ik stax ook hoor!

groetjes brenda

Hee hallo,

Ik heb morgen een afspraak voor een voetreflexmassage. Ik ben erg benieuwd, ze zou een uur met me bezig zijn.
Mijn vriend moet in het weekend ook nog een bepaald punt masseren zei ze, maar dat hoor ik morgen dan wel.
Als jullie niks meer van me horen, werkt het!!! hahaha

Groetjes Ris

Terug
Bovenaan