vogeltje wat zing je vroeg............

A

Anoniem

Guest
Hello,
Meestal slaapt Isis tot 7:00uur (na 6:00 soms wat kreuntjes) maar de afgelopen week al een paar keer dat ze rond 6:00uur wakker is en ligt te kletsen/zingen, zo lief (wel tikkie vroeg) na een half uurtje is het weer stil en haal ik haar rond 7:00uur lachend uit bed. Hoe 'melden' jullie kindjes zich 's ochtends?

x Esther (Isis 29-11-06)

Hoi,

Jaaaa, wat schattig hé! Ik word altijd wakker van d'r en dan ligt ze in haar bedje te keuvelen en te spelen en als ik Heather dan uit haar bedje haalt dan kijkt ze me aan met een stralende glimlach.

Groetjes, KT

overigens begint ze na een tijdje (in het weekend zijn we niet zo vroeg) wel te miepen hoor. Maar ook dan krijg je een stralende glimlach als je om de deur kijkt. En dan gaat ze gezellig even bij papa en mama in bed (die de ijdele hoop hebben dat ze nog wat kunnen slapen zo)

Chloë wordt ook meestal kletsend en lachend wakker. Soms is dit 6.00, soms 7.00. Maar ze valt altijd weer in slaap als ik haar laat liggen. De laatste twee weken heb ik haar zelfs pas rond 9.00 of 9.30 eruit gehaald.
Dan ligt ze overigens heerlijk te slapen met een gigantische poepbroek!
Maar morgen begint het echt leven weer, dan moet de oudste weer naar school en moet ze er ook vroeg uit...
Sil

Lief he?! Vorige week hoorde ik ook rond 6.00u al de eerste pruttelgeluidjes. Nu al weer twee dagen pas om 7.00u.
Zooooo lief! Sinds een paar dagen heeft hij de beer boven in zijn bedje ontdekt. Die probeert hij te pakken en als hij hem heeft is hij soms nog wel een half uur zoet.
Heel soms sukkelt hij weer in slaap.

jaaa, zo leuk is dat!!!
Hier is het heel verschillend, soms hoor ik haar midden in de nacht even kletsen en soms rond 6.00 uur. Ik kan haar dan gewoon lekker laten liggen want ze valt vanzelf weer in slaap.
Als we haar eruit halen is het lachen!!! en lekker spartellen met haar benen!
Wij geven de eerste fles altijd in bed bij ons, heerlijk! Nu heeft ze weer wat nieuws, als ik haar de fles geef gaat ze aandacht vragen van mijn vriend (hem met haar handje aanraken, met de voetjes tegen hem aantrappen, geluidjes maken) en andersom doet ze dat ook! Hahaha zooo schattig!

Hannah hoor ik meestal rond 6.00 huilen. Ze heeft dan gewoon honger!
Op m'n werkdagen blijft ze dan wakker tot 7.00, dan brengt een van ons haar naar de oppas. Op m'n vrije dagen gaat ze snel weer terug naar bed en dan slaapt nog een tijdje verder (en ik dus ook!).

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

dinand slaapt meestal tot 07.00 dan ligt ie gezellig te vertellen en met z'n beertje te vrijen, door de weeks haal ik 'm dr om 07.30 uit want dan moet mn dochter naar school en in het weekend laat ik hem meestal liggen en valt ie vaak wel weer in slaap en dan ook met een ongelooflijke poepbroekmaar ja hij zal er wel niet al te veel last van hebben anders zou hij zich wel eerder melden, denk ik,en hij wordt gewoon weer even vrolijk wakker.

groetjes susanne

Klinkt bekend zeg!
Eerst moest ik Teun om 8:00 wakker maken en nu ligt hij ook om 5:30-6:00 al te brabbelen. Ik vind het wel echt heel leuk wakker worden maar het mag van mij wel een uurtje later. Hij brabbeld een half uurtje en dan valt hij vaak weer in slaap.
Soms gaat het over in huilen en dan leg ik hem heel soms bij ons in bed en slaapt hij nog even. Eigenlijk wel gezellig haha.

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan