vol gevoel

A

Anoniem

Guest
meiden!
hier ben ik weer...
zit met een raar gevoel.
het zit zo.. we hebben net de "klusweek" achter de rug. elke dag gesext.
en nu heb ik zo'n raar gevoel in me buik ik vraag me af hoe dat komt.
nou is mijn vriend best groot geschapen, en de laatste 2 dagen deed het een beetje zeer in mijn onderbuik. net alsof ik ongesteld moest worden maar het de volgende dag pas kon komen. en of er een bal in me buik zit, een heel vreemd gevoel.

ik wil graag weten of iemand er ook ervaring mee heeft, en of dat de oorzaak kan zijn (dat ie groot geschapen is) of dat er een andere oorzaak voor kan zijn.

een zwangerschaps gevoel lijkt me stug, het is nu pas een dag na de klusweek. dat kan toch niet zo snel??

snap er helemaal niks van...    

Hoi Bren

Wat het kan zijn weet ik niet. Zelf heb ik weleens last tijdens het vrijen hij stoot dan tegen de baarmoederwand. Maar daarna heb ik er eigenlijk geen last van. En of dit komt omdat mijn man groot geschapen is weet ik niet. Bij sommige standjes kan een man eenmaal dieper stoten.

En trouwens Bren het hoeft niet iedere dag hoor!!
Er zijn mensen die zeggen van wel, maar zaadcellen leven langer dan een dag, dus het hoeft niet, maar mag uiteraard wel hi hi!!!

Ik zou wel effe in de gaten houden, of je gemakkelijk kunt plassen. Want ik bedenk me ineens als ik blaasontsteking heb, heb ik ook zo'n vol gevoel en een druk. Ik kreeg dit meestal als we een paar dagen achter elkaar hadden gevreën. Huisarts gaf de tip om bij het plassen goed leeg te plassen, dit geld voornamelijk voor de man.  Want anders kan het zijn, dat er wat urine meekomt bij het klaarkomen. En als je daar gevoelig voor bent, heb je zo blaasontsteking. Ik weet niet of dit bij jou het geval is??

suc6 Doortje

Je vent is gek dat die zovaak met je sext dikke mama!!1 Nico van eigen huis en tuin komt graag bij je k(l)ussen!!! Hamertje tik, penetreer met het geweer, likken met kijkeras etc...

ik wil even kwijt dat ik de reactie van boze papa echt heel erg raar vind!!!!
weet niet wie het is en dat wil ik ook eigenlijk niet weten. Ik vind dat boze papa maar gewoon niet meer op deze site moet komen. Laat de vrouwen toch lekker met rust.
sorry dat was het.

groetjes guppie

ik had het ook

precies eender

ook na me klusdag

en toen bleek het blaasontsteking te zijn

terwijl het niet pijn deed bij het plassen

gr natasja

Terug
Bovenaan