Vol goede moed naar poging 4

Hoi meiden,

Gisteren en vandaag weer naar de gyn geweest voor follikelmeting, en dat wordt vanavond of eigenlijk beter gezegd vannacht weer pregnyl spuiten. Op naar de vierde IUI poging op vrijdag. Gelukkig vandaag onze eigen gyn, die is altijd zo optimistisch, dan kom ik er weer vol goede moed vandaan. Dat was ook wel even nodig, na de derde mislukte poging en zo weinig goed nieuws uit het IUI-front hier zakte de moed me wel een beetje in de schoenen.
We hebben ook nog overlegd hoe het verder gaat na evt 6 IUI pogingen, en de gyn wil dan eerst een kijkoperatie gaan doen. Als daar dan afwijkingen aan het licht komen, zal het IVF gaan worden,  maar wanneer alles goed is, kunnen we ook nog op deze manier verder als we dat willen. Eerst de laatste 3 pogingen maar afwachten, wij hebben in elk geval weer nieuwe moed verzameld om door te gaan! Succes allemaal met behandelingen en wachten!!
Liefs, Judith

He Judith,

Nou meid, klinkt positief hoor. Hopelijk een goede iui vrijdag. Goed dat je hebt overlegd wat je na 6x gaat doen. Dat wil ik ook graag weten. Wij moeten dinsdag weer voor de meting, dat is dag 11. Ook vvoor iui 4. Ik wil ook graag weten wat het beleid is na de 6x. Nou meid veel succes deze week en natuurlijk spreken we elkaar wel weer. Ik zal voor je duimen hoor.

Groetjes Cindy  

Hoi Judith en Cindy!

Als ik deze berichten lees dan moet ik altijd even reageren om dames een hart onder de riem te steken. Ik ben namelijk zwanger geworden van IUI (met Menopur en Pregnyl), weliswaar pas bij de laatste (6e) poging, maar het kan dus wel! Ik weet namelijk dat ik het ook regelmatig niet meer zag zitten en dacht 'wordt er ooit IEMAND zwanger van IUI'. Ja dus! Ik hoop dat het bij jullie niet pas bij de laatste keer raak is, maar houd dus moed!

Heel veel succes ermee!

liefs, Saartje (inmiddels 20 weken zwanger)

Terug
Bovenaan