Vol goede moed....

A

Anoniem

Guest
...dacht ik vanmorgen als 2 personen positief testen 2 dagen voor nod kan ik dat ook.....
Maar helaas ik testen vanmorgen negatief
Zo dat is eruit, nu naar mijn werk.

Groetjes Toto

nou toto dat dacht ik dus ook. een dag voor mijn nod en ik voelde me toch al anders deze maand dat zou toch goed moeten komen... niet dus ook negatief..
nou ik wacht maar gewoon   mijn ongi af.
groetjes pally

verdoerie meiden, wat vervelend
Maaaaaaaaaarrrrrrr er is nog een beetje hoop toch??

Liefs Annet

quote: wondernetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2005 13:08:27'));

verdoerie meiden, wat vervelend
Maaaaaaaaaarrrrrrr er is nog een beetje hoop toch??

Liefs Annet

ja idd dat hoop ik ook maar volgens mijn eigen ervaring kun je daar maar beter niet van uit gaan want het is iedere keer weer een gigantische teleurstelling.

groetjes pally

Nou, ik mag jullie handen schudden want ook ik heb getest en ook negatief.
Heb nog heeeeeel goed gekeken en dat mormel in het licht gehouden, maar echt helemaal geen streepje.
Pokkeding, zal wel zo'n maandagmorgen-product zijn .

*zucht*

Lieve meiden,

ik  voor jullie dat ze toch nog positief worden deze week!!

Lfs Hallow

Ik heb me vandaag behoorlijk k*t gevoeld erom, ik verwacht namelijk ook geen positieve test meer.
Maar ik weet dat we nog maar net bezig zijn tegenover veel andere, toch twijfel ik om volgende ronde ovulatietesten te gebruiken om te kijken of en zo ja wanneer er een ei is.

Nu vraag ik me alleen af, bij babybrabbel zijn van die goedkope dipstick ovulatietesten te koop, zijn deze ook goed dan zou het tenminste betaalbaar blijven.

En die dipstick zwangerschapstesten doen die het ook, want als ik dan toch eenmaal bestel kan ik net zo goed gelijk wat meer bestellen.

Groetjes Toto

Terug
Bovenaan