vol ongeloof!

Hallo!
Na een jaar bezig te zijn geweest, heb ik me hier aangemeld. We zijn bij de gyn geweest en ik moest deze week terug om een echo te maken in het begin van mijn cyclus.
Nou durf ik het bijna niet te zeggen....maar....ik ben zwanger!! Ik heb echt vol ongeloof naar de test zitten kijken! Ronde 13 was dus onze ronde! Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan. Ik kan werkelijk waar nergens anders meer aan denken (zit nu ook op mijn werk, maar dat wil niet zo lukken)
Ik wens jullie allemaal heeel veeel succes en dat jullie miuj kunnen volgen naar een maandforum!
Liefs,
Manon

Hoi Manon,

wat fantastisch dat is nog eens een leuk bezoek aan de gyn. ik begrijp dat er nu niks uit je handen komt geniet van deze zwangerschap en geloof erin dat het goed zal blijven gaan ga je niet te veel zorgen maken want dat is ook weer niet goed voor je en als het strakt lekker weer is en je hebt een mooi buikje lekker showen ermee ik heb al een dochtertje en je denkt o 9 maanden nog maar die zijn voorbij voor je het weet. nogmaals gefeliciteerd.

groetjes linda

Terug
Bovenaan