Vol van verdriet zijn

Hallo lieve meiden,

Onder Luna's berichtje las ik de reactie van Lis en Inge en ik herken me enorm in het zgn. 'vol' van verdriet zijn.

Ik zat ook in feb./mrt in een dip en worstelde daar toe ook enorm mee.
Als iemand maar aan me vroeg 'hoe gaat het met jou' dan schoot ik alweer vol...en voelde me toch ellendig!
Ik kon me zelfs niet meer concentreren op m'n werk en was zo verschrikkelijk emo dat ik mezelf niet meer herkende.
Op aanraden van de gyn. heb ik toen een paar sessies bij een maatschappelijk werkster van het ziekenhuis gehad en dat deed me goed! Zij leerde me het verdriet een plekje te geven en raadde me aan alles van me af te schrijven. Ook had ik veel aan Bachbloesemsens en m.n. het boek 'Bachremedies voor vrouwen' van Judy Howard (hielp me inzicht te geven bij mijn gemoedstoestanden/klachten van psychosomatische aard).
Ik heb ook besloten mijn kring om me heen behoorlijk te verkleinen en daardoor is de 'druk' er af, waardoor ik mezelf beter onder controle heb en er makkelijker over kan praten.
Ik ben daardoor een stuk rustiger geworden en voel me een stuk beter.

Ik ben héél benieuwd wie zich hierin ook herkent en hoe jullie dit hebben ervaren/zich erdoor heen geworsteld hebben!

Veel liefs van Suus

goed om te horen wat anderen er mee doen. misschien moet ik dat boek van jou ns checken. maar eerst heb ik een afspraak bij m'n ha gemaakt. aan de ene kant denk ik zet t gewoon allemaal wat meer van je af, t is allemaal wel erg maar je moet er toch ook zelf mee leren leven. maar aan de andere kant denk ik dat een steuntje in de rug nooit weg is bij dit soort dingen. bedankt voor je tip dus! wat zijn die bachbloesems?
over kring verkleinen gesproken: ik hoef dat niet eens expres te doen, het gaat vanzelf en eigenlijk maak ik me er ook wel ns zorgen over: mezelf verstoppen is ook weer niet goed...vooral mensen die ik niet heeeeel goed ken en die net een kindje hebben gekregen vermijd ik momenteel toch wel....nou ja, ik doe mn best. dat komt allemaal wel weer. ik laat je weten wat de huisarts eventueel nog voor tips heeft. ik hoop maar van wel...lis

Hoi Lis,

Hoe lang ben jij al bezig met je kinderwens?

Als je meer wilt weten over de Bachbloesemtherapie kijk dan op
www.dianakoornstra.nl/bach_bloesem.html
Zij heeft een eigen gezondheidspraktijk en een heel heldere site, o.a. over bachbloesems , misschien spreekt het je ook aan.
Ik ben er achter gekomen dat er meer mensen in mijn omgeving baat bij bb hebben, incl. mijzelf, dan ik had gedacht.

Suc6 bij je ha!
lfs, Suus

ha die suus,
wij waren afgelopen lente 2 jaar bezig. wat gaat de tijd snel he? ik hoop dat t dit jaar raak is! en jij?
ik heb even snel op de site gekeken. het klinkt als iets dat t proberen waard is. maar eerst ga ik maar ns naar de ha. ik vond het wel een beetje onduidelijk waar je het kon kopen trouwens. dat weet jij vast wel.
tnx.
liefs, lis

Hi Lis,

Time flies inderdeed...jullie zijn dus ook al 2 jaar bezig. Hoe was het bij je ha?

Wij zijn nu zo'n 3 jaar bezig, heb wel een keer in het begin een miskraam gehad, maar daarna mocht het nooit meer spontaan lukken helaas...(dat was/is voor mij daarom ook zo moeilijk om te accepteren). Maar zondag hebben we dus een follikelmeting (iui met hormonen 3e x), en wie weet last but not least! Mocht deze ook niet aanslaan dan gaan we daarna toch voor IVF (ben nl. 34 en het biologische klokje tikt wel door!).

Die bachbloesems kun je gewoon bij het reformhuis of Erica kopen. Er is ook een mix van bloesems, het zgn. 'resque remedy', heel handig bij acute misére in allerlei opzichten!

Suc6!
lfs, Suus

Terug
Bovenaan