vol verwachting klopt mijn hart....

A

Anoniem

Guest
oke voor de dames die gister op de chat waren en alle anderen natuurlijk die dit willen lezen:

stap 1 is gezet....heb de test gekocht, kreeg een rode kop, ik bloos nogal snel en het apparaat pakte mijn pinpas aldoor niet dus de rij werd steeds langer en voelde me diep ongelukkig....
 heb nog niet getest want de schilder is bij ons bezig....nog een uurtje denk ik dus niet echt goed moment om te testen haha

ik vroeg om een test met een plusje maar helaas staat er ook een minnetje op haha

mijn gevoelens gaan alle kanten uit aan de ene kant heb ik genoeg reden m te denken dat het raak is aan de andere kant heb ik geen zin om te testen omdat ik bang ben voor terleurstelling...
want stel nou dat ik aldoor misselijk ben doordat ik 4 weken geleden een mk heb gehad en het gewoon een voorbode is van aankomende ongi
ben wel verschrikkelijk moe nu ook mijn hoofd tolt van de moeheid terwijl ik redelijk geslapen heb maar wel maar 7 uurtjes....
volgens mij praat ik van de hak op de tak maar ben beetje zenuwachtig, beetje boel eigenlijk hihi

ik ga nu maar even atwt kijken een goede afleiding!

oh ja even nog een grapje voor tobi en bri:ik had net een vergadering pakt iemand koekjes en zegt iemand anders voor de grap:koekje erbij?moest er erg om lachen haha

liefs leetje

He Leetje,

Wat een hoop onzekerheid voor je zeg!
Ik hoop zo dat deze keer je weer zwanger blijkt te zijn en dat de gehele zwangerschap goed zal gaan.

Mocht je toch nog een keer een test moeten gaan kopen dan kun je dat ook eventueel bij de apotheek doen daar is het meestal niet zo druk en daar kijkt niemand je raar aan voor zo'n test!

Veel succes en ik zal voor je duimen!!

Gr Ilona

Hoi Leetje,
Wat herkenbaar om met zo'n rode kop bij de kassa te staan. Ik heb al 2 keer gehad dat er opeens een bekende aan kwam lopen. Nu is er bij ons een drogist waar je ze gewoon zelf kan pakken, dat is een stuk makkelijker, ik koop me dan ook suf.
Duim voor je dat alles goed is!
Groetjes Mirjam

hallo dames...

lief dat jullie zo meeleven de test was helaas negatief.....
was even terleurgesteld maar als ik goed nadenk was ik de vorige keer dat ik testte 3 dagen overtijd en was het nog een heeel vaag streepje
dus heb nog beetje hoop en wacht tot zaterdagochtend.....

liefs leetje

Was het dit keer een vaag streepje??? Das toch positief???

nee nu geen enkel streepje
ik bedoelde toen ik zwanger was en die helaas vorige maand in een mk is geeindigd...
het kan zijn dat ik deze keer te vroeg getest heb....hoop het dan maar en anders gaan we vrolijk door hoor!
voel me alleen wel zwanger weet net als toen....maar misschien wil ik wel te graag...

liefs

nou ik heb mijn eisprong volgens mij op dag 10 gevoeld en dag 11 had ik een hoge temperatuur...dus vandaag was 25e dag...
normaal heb ik een langere cyclus dus ik wacht nog even rustig af...zie het wel
het is ook de eerste maand na de miskraam dus misschien dat ik daardoor misselijk ben?hoop het niet....hoop op iets positiefs!

liefs leetje

Terug
Bovenaan