vol,verzadigd

Hallo

Meike was altijd een goede eetster (drinkster)
Ze dronk tot 2 weken geleden nog 5 flessen van 180
Nu krijgt ze fruit en groentehapje van 4 mnd van ieder krijg ik er maar een half potje in
Ze krijgt nu nog 4 flessen maar ze laat het steeds staan lijkt wel wat zat
Nu denk ik er aan om nog een fles te laten vallen ( niet letterlijk) dus dan zou ze nog 3 flessen krijgen
Zij is bijna 21 weken hoe veel flesvoeding krijgen jullie kindjes nog ??

Groetjes Monique

hoi monique
ik denk dat 4 flessen op deze leeftijd wel het minimum is hoor.boas is iets ouder.ben de weken ff kwijt,maar hij is 5 maanden en 2 weken(=24 wk ofzo???)en drinkt ook 4 flessen.hij eet de ene dag wat fruit,de andere wat groente.soms als t uitkomt allebei.daarnaast geniet hij nog met volle teugen elke 4 uur van zn flesje.ik bied hem 210 aan en laat vaak 40 staan,soms zelfs 60 en soms gaat ie op.ik heb hem ok een tijdje maar 180 gegeven,maar na een week of 2 begon hij weer eerder voor een fles te komen.toch honger dus.vandaar dat ik hem nu weer meer aanbied.
ik weet niet hoe je schema is,maar misschien kun je de fles na het hapje wat kleiner maken?bv 120cc ofzo.
groetjes kari

Euh... Christian doet het nog steeds met 5 x 180 (+ 6 schepjes) cc... Hij heeft nog geen 1 keer laten merken dat hij ook met 4 uit zou kunnen...
Maar hij krijgt ook nog steeds geen bijvoeding, wij willen wachten tot 6 maanden.
Gevoelsmatig zou ik ook zeker geen fles laten vallen, maar gewoon accepteren dat ze niet meer de volle fles opdrinkt. (ze tenslotte nu ook calorieen uit fruit e.d.? Totaal zal ze wel genoeg energie krijgen)

Groetjes, Karin
Mama van Christian (20 weken)

Laura is nu 25 weken en twee dagen (jaja, bijna een half jaar) en krijgt minimaal 3 flessen, een fruithap en een half potje voor 6 maanden (gaat een stuk beter dan de potjes voor 4 maanden). Van het cb moest ik minimaal 600 ml fv op een dag blijven geven en dat krijg ik er ook net in.

Groetjes Ilona

Hoi

Emma krijgt ook nog 5 x flesvoeding, 180 water + 6 schepjes. Daarvan laat ze meestal ook nog 50 staan. Wij geven ook nog geen bijvoeding omdat ze nog steeds last heeft van haar darmpjes. We wachten dus  maar tot 6 maanden.

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan