Voldoende (gezonde) voeding?!

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoihoi,</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">ik weet dat het belangrijk is ongezond te eten. Maar ik heb er zoveel moeite mee! </span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik krijg 2 boterhammen met de lunch niet weg, maar kan rustig mezelf misselijk eten in snoepgoed. En het fruit ligt te bederven in de fruitschaal. Qua avondeten kan het ook een stuk gezonder, maar ik ben dan vaak alleen en heb simpelweg geen zin/energie om voor mijzelf te koken.</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoe zorgen jullie voor voldoende (gezonde) voeding? </span></p>

Hai,
Ik weet niet hoever je bent maar ik had er in het begin vreselijk last van. Warm eten kon ik niet uitstaan en fruit vond ik ook lastig. Omdat ik sowieso al een lastige eter ben neem ik wanneer ik nu een wat mindere gezonde dag heb extra prenatale vitamine in. Ook omdat ik totaaaal geen vis eet en ik voor mn gevoel dan wel belangrijke dingen mis. 
Ik haal in ieder geval geen snoepgoed meer in huis. Kan ik het ook niet eten als ik er zin in heb. Verder ben ik gaan kijken wat me wel goed bevalt qua eten en wat niet. Je kan misschien bij je ouders aanschuiven met avond eten? Of vraag vriendinnen of die samen met je mee eten. Dan kook je in ieder geval niet voor jezelf maar voor meerdere mensen. Toen ik op mezelf woonde kookte ik voor meerdere maar deed ik alles wat over is in de diepvries. Als ik dan geen zin had om te koken kon ik zo wat opwarmen. 
Verder is het denk ik even een knop omzetten en jezelf een schop onder de kont geven!

Terug
Bovenaan