Volg je gevoel

Hi meiden,

Gisteren kondigde ik aan dat mijn ongi eraan zat te komen. Ik had last van bruine afscheiding, normaal het teken van mijn naderende ongi. Toch had ik een heel sterk vermoeden dat het wel raak was. Gisterenavond heb ik een test gedaan. Deze was positief. Een plusje in het venster, niet duidelijk en niet onduidelijk, gewoon een plusje (geen twijfel mogelijk). Blij maar afwachtend. Ik heb dit in juni namelijk ook gehad. Toen dacht ik ook na een vaag positieve test dat ik gewoon ongesteld werd, later bleek het een mk in een heel vroeg stadium te zijn.

Vannacht weer heftige buikpijn en bloedverlies. Als ik niet getest had, zou ik denken dat het mijn ongi was. Maar nu wist ik wel beter. Toch weer even zwanger, maar afgebroken in een heel vroeg stadium.

Vanmorgen heb ik de gyn gebeld. Ik mag half september komen. De fase waar ik in zit veranderd dus van "niet zwanger kunnen worden" naar "niet blijven zitten van het vruchtje".
Verwarrend. Aan de ene kant natuurlijk blij dat het wel lukt om zwanger te raken. Aan de andere kant bang omdat het dus zo vroeg fout gaat twee keer kort na elkaar.
Volgens de ass van de gyn komt het heel vaak voor dat een zwangerschap in zo'n vroeg stadium wordt afgebroken, vaak merk je het niet omdat je dan gewoon weer ongesteld wordt. Omdat ik mijn gevoel heb gevolgd en toch getest, weet ik nu dat het bij mij zo was.
Gelukkig gaat de gyn er nu verder naar kijken.

Meiden, je lichaam neemt je vaak in de maling. Ik had ook allerlei klachten waarvan ik gisteren dacht: waarom houdt mijn lijf mij zo voor de gek. Dat blijkt toch niet altijd zo te zijn. Volg in ieder geval je gevoel, dat kan je soms een stapje verder helpen!

Nou dit was weer een heel verhaal.

Succes!!

Liefs,
Anne

hoi anne,
tjemie, wel weer verdrietig denk je zwanger te zijn, ook al zegt je verstand misschien niet blij zijn,toch is dat natuurlijk niet uit te sluiten. Wel positief dat je een stap dichterbij bent dat ze je kunnen helpen.En dat gaan ze ook doen hoor! Succes
liefs simone

Hi lieve Anne,

Ik begrijp heel goed dat je van jou situatie in een dip raakt, meid.
Een vriendinnetje van mij heeft hetzelfde en dat is echt erg naar.
Mother nature is maar een naar mens.
Ik vind het positief dat je toch je eigen gevoel blijft volgen en verdere stappen met je gyn. onderneemt.
Misschien kunnen onderzoekjes iets meer uitwijzen dan wel uitsluiten?
Ik weet dat mijn vriendinnetje op suiker is gecontroleerd.
Hou de moed erin, Anne. Eens komt het goed en blijft het vruchtje wél zitten!

Kop op he!
Knufje van Suus

Hoi Anne,

Dit heb ik ook!!! 1e keer ging na bijna 8 weken mis en 2e keer na bijna 6 weken. Maar ik moet nu 6 mnd wachten of er nog een spontane zwangerschhap optreedt. Gebeurt dat niet moet ik weer terug komen. Gebeurt het wel dan krijg ik vroege echo's als controle....

Veel succes,
hoop dat het snel weer raak is.

Liefs Claudy

Terug
Bovenaan