A
Anoniem
Guest
Hoi Hoi
Ben vanochtend naar de gynecoloog geweest, voor een prikles.
Want ik mag zodra ik ongesteld wordt vanaf dag drie beginnen met hormonen te spuiten.
menopur en later pregnyl.
Was best nerveus voor het prikken, maar vanochtend hebben ze het me allemaal heel goed uitgelegd. Ze hadden echt alle tijd voor mij. En daarna mocht ik het zelf gaan proberen. Wel een raar idee hoor, maar ze vond dat ik het heel goed deed.
En stiekum vond ik het zelf ook wel heel goed gaan.
Nog best een gedoe trouwens met die ampullen etc. maar goed ik denk dat als je het vaker doet je er handigheid in krijgt.
Ik ben wel blij dat ik nu dan echt eindelijk kan gaan beginnen, want die clomid deed niet zijn werk
Ik zie het weer even allemaal positief, met frisse moed gaan we er weer voor.
Ik hoop dat het resultaat geeft.........
Nou ik ben mijn verhaal weer kwijt.
groetjes visje
Ben vanochtend naar de gynecoloog geweest, voor een prikles.
Want ik mag zodra ik ongesteld wordt vanaf dag drie beginnen met hormonen te spuiten.
menopur en later pregnyl.
Was best nerveus voor het prikken, maar vanochtend hebben ze het me allemaal heel goed uitgelegd. Ze hadden echt alle tijd voor mij. En daarna mocht ik het zelf gaan proberen. Wel een raar idee hoor, maar ze vond dat ik het heel goed deed.
En stiekum vond ik het zelf ook wel heel goed gaan.
Nog best een gedoe trouwens met die ampullen etc. maar goed ik denk dat als je het vaker doet je er handigheid in krijgt.
Ik ben wel blij dat ik nu dan echt eindelijk kan gaan beginnen, want die clomid deed niet zijn werk
Ik zie het weer even allemaal positief, met frisse moed gaan we er weer voor.
Ik hoop dat het resultaat geeft.........
Nou ik ben mijn verhaal weer kwijt.
groetjes visje