volgende cyclus beginnen met spuiten

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi

Ben vanochtend naar de gynecoloog geweest, voor een prikles.
Want ik mag zodra ik ongesteld wordt vanaf dag drie beginnen met hormonen te spuiten.
menopur en later  pregnyl.
Was best nerveus voor het prikken, maar vanochtend hebben ze het me allemaal heel goed uitgelegd. Ze hadden echt alle tijd voor mij. En daarna mocht ik het zelf gaan proberen. Wel een raar idee hoor, maar ze vond dat ik het heel goed deed.
En stiekum vond ik het zelf ook wel heel goed gaan.

Nog best een gedoe trouwens met die ampullen etc. maar goed ik denk dat als je het vaker doet je er handigheid in krijgt.

Ik ben wel blij dat ik nu dan echt eindelijk kan gaan beginnen, want die clomid deed niet zijn werk

Ik zie het weer even allemaal positief, met frisse moed gaan we er weer voor.

Ik hoop dat het resultaat geeft.........

Nou ik ben mijn verhaal weer kwijt.

groetjes visje

Hoi Hoi,

Hopen dat het prikken meer resultaat levert dan de Clomid. Jezelf moeten prikken elke dag is niet leuk, maar je doet het ergens voor.

Succes met de volgende ronde

Kruimel

hoi,

veel succes met het spuiten en hoop dat je snel naar een ander topic kan verhuizen...

liefs sassie

http://tickers.TickerFacto
ry.com/ezt/d/0;1;47;
125/st/20060506/l/28/dt/6/k/bf4
5/ttc.png

hailoooo,

Hoop voor je dat het spuiten zijn werk wel goed gaat doen!! Wat een toestand eigenlijk als je er over na gaat denken. Wat we er allemaal niet voor over hebben om onze droom uit te laten komen. Gelukkig heb ik nooit vooruit kunnen kijken.......als ik vier jaar geleden op de trouwdag geweten had dat ons gezin nog lang niet gaat komen pfffffffff
maar goed, het wachten zal vast ooit een keer worden beloond!!!

Visje zet m op!!!

Dikke knuf
Sjan

Terug
Bovenaan