volgende fase in..

Thomas met zijn net 6 maanden oud is ten opzichte van zijn zus wel een erg snelle jongen!
Met 5.5 maand tijgert ie al de kamer door, hij heeft bijna door hoe je echt moet kruipen. (zus met 7.5 maand).

Trok meneer zich vandaag ineens op in de box (die stond hier nog omhoog)(zuslief met 8 maanden), en een lol dat ie over de rand heen kon kijken. Niet genoeg: vond het ook de moeite waard om staan te proberen hahahaha.

Nou, dat ging vanmorgen steeds door. Jullie snappen wel dat wij snel de box en zijn ledikantje omlaag gezet hebben!
Willen niet dat er ongelukken gebeuren.

Moest wel even slikken...
Nu is voor mij het echte baby gevoel een beetje weg gegaan...
Ook al is hij pas net 6 maanden.
Ook wel omdat hij groot is (lang).
Meneer draagt al shirts in maat 80, broeken maat 74.

Het had voor mij nog wel langer mogen duren...
Wat vliegt de tijd!

mijn dochter is van 25 feb en dus bijna 7 maanden
maar ze doet nog niks van wat jij allemaal schrijft hier boven
als ze op haar buik ligt doet ze wel haar kont omhoog maar daar blijft het ook bij ze snat nog niet dat haar armen ook wat moeten doen
ook kan ze nog niet echt alleen zitten dan valt ze om!
jouw mannetje is gwoon erg vroeg inderdaad jammer want het gaat al zo snel!
aankleden enzo is voortaan een hele klus geen seconde ligt ze stil!

Haha, dat aankleden herken ik ook. Als ze niet iets in haar handen heeft, zorgt ze wel dat ze iets te pakken krijgt. Bij voorkeur ligt ze dan al op haar buik. Gelukkig zit ze al prima, dus kan ik haar zittend voor de helft aankleden, dat gaat iets makkelijker. Hier begon ze zich vandaag ook al op te trekken, denk dat het staan niet al te lang meer op zich laat wachten. Pff het gaat mij toch wel een beetje snel hoor. Ik hoop dat ze nog even rustig aan doet. Straks loopt ze al voor ze een jaar is....

Poeh, dat is idd wel best baby af! Zo groot en dan ook al zo mobiel...Kan me voorstellen dat het je een beetje te snel gaat, ha ha!

Ik heb er geen last van, Eveline (7 maanden oud)draagt maatje 68 en maakt zelfs van het rollen nog niet echt werk (en dat moeten ze eerst kunnen, he, voordat ze kunnen tijgeren/kruipen). Ik hoop wel dat ze iets sneller gaat zijn dan haar broertje want die kroop pas met 13 maanden, stond pas met 16 maanden en ging met 19 maanden pas los lopen.

wat een verschil he...

Swen zit al wel goed, maar kan niet zelf gaan zitten.
hij rolt van links naar rechts en begint achteruit te tijgeren.

staan vind hij leuk als hij vastgehouden wordt.
van zichzelf optrekken is hier nog geen sprake. wel pakt hij de spijlen van zijn ledikantje vast en trekt zich dan naar voren...

Zelf gaan zitten kan ze ook niet hoor, dat schijnen ze pas veel later te leren. Wees maar blij dat het niet al te snel gaat, hier leidt het vaak tot frustraties bij haar als iets niet wil en dat is ook niet altijd gezellig!
Oja, en maatje 62/68 hier ook nog hoor. Een slanke dame..!

Hallo allemaal,

Als ik alle verhalen lees is Mirthe echt een van de snelste!
Ze zit al zelfstandig, heeft het tijgeren achter zich gelaten en kruipt nu alweer ruim twee weken en kan zich optrekken tot staan, ook loopt ze dan een beetje in de box!

Ze is net 7 mnd (14-9) en is ook haar stem aan het uit proberen: ze 'fluit" een beetje!

Het gaat erg snel allemaal maar ik vind het wel een hele leuke fase!

Nu het doorslapen nog.... pff wat breekt dat een mens zeg!

liefs sabina

Terug
Bovenaan