volgende meeting?

Hoi meiden,

Een tijd geleden heb ik al een topic over een vaste forumdag 2x per jaar erin gegooid.
Positieve reacties gehad, maar er niets meer mee gedaan...
Dus ik dacht: frisse wind erin: wanneer spreken we af?
In de tussentijd heeft Karin het idee geopperd om met mannen en kids naar de dierentuin te gaan, alleen heb ik daar verder niets meer van gelezen en ik ben het laatst vergeten te vragen toen ik je sprak.

Wanneer ontmoeten we elkaar weer en gaan we dan met mannen en kids naar de dierentuin?

Wie o wie heeft er ideeen?

Liefs Monica

mij lijkt het wel leuk, maar vind het wel afhankelijk van hoe lang het rijden en is en hoe duur de kosten worden,
haha de dierentuin in amersfoort vind ik wel een goede maar weet niet hoe dit uitkomt bij andere mama's en kindjes en rijtijd e.d.

liefs marina

hier geld hetzelfde als bij marina

t lijkt mij ook heel leuk maar ik zie t niet zitten om naar t noorden te moeten met 2 kids in de trein
dat is me veels te duur hahaha

hier in kerkrade ligt t gaiapark hahaha

heey maurilla,hihi het scheelt gelukkig dat de kids in de trein gratis zijn.vanaf 4 jaar betaal je voor een railrunner.we kijken gewoon met zn allen naar wat centraals ,en ik denk dat amersfoort redelijk centraal ligt.liefs,karin

Hey hoi,

Ik wil ook wel een keertje mee maar manlief blijft dan wel thuis. Ik weet niet wanneer jullie het uitje willen doen maar dat horen we binnenkort neem ik aan.

Liefs Frida

Terug
Bovenaan