Volgende ronde .... denk ik

A

Anoniem

Guest
Nou het ziet er naar uit dat we door gaan voor de volgende ronde. Net zag ik de eerste verschijnselen, helaas.
Ondanks de rode wangen in de middag, de vermoeidheid, de steekjes in mijn onderbuik, het opgeblazen gevoel en alle andere dingen die bij mij altijd op 2 manier uit te leggen zijn.
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe ik me ga voelen als ik wel echt zwanger ben.....

't Is wel jammer, ik had het leuk gevonden als ik toch voor mijn 36e zwanger zou worden maar dat zit er dus niet in. Dinsdag word ik 36.

Eén meevaller, ik dacht dat ik nu al in ronde 6 zat maar ik heb nog eens goed geteld en dit was pas ronde 5.
Ronde 6, als ik 36 ben.... hmmmmm...... en ik heb nu ook net 3 weken vakantie voor de boeg. Dat  wordt een  lekker ontspannen ei!!

Voor de rest die nog zit te wachten: Succes, ik hoop dat het voor jullie de laatste ronde is!!

Maisie

Hoi hoi!

Balen hoor, toch altijd weer even een domper he?
Ik voel met je mee! Ik heb vandaag mijn NOD en ik voel eigenlijk al een paar dagen het gevoel om ongi te gaan worden, pijn in mijn onderrug, steken etc. Maar ben toch nog niet ongi! Iedere keer denk je...o nog niet ongi? zou het dan toch?????
We wachten maar gewoon af, meer kunnen we helaas niet doen he?
Ik ga net als jou de 6e ronde in als ik zo ongi ga worden.
Heel veel succes komende ronde en geniet maar lekker van je vakantie, dan zal het voor jou deze maand zeker wel goed komen!

Liefs Famke

Balen is dat hè! Had ik deze week ook! Ja inderdaad wat moet je wel niet voelen als je zwanger bent! Ik vond april ook zo'n mooie maand... JAMMER!!
Ik heb mijn ei ook in de vakantie dussss extra ontspannen!!
Succes!!!

hoihoi

Mijn NOD was 7 Augustus. Meteen getest maar negatief. Vanaf 10 Augustus komt er oud bloed( sorry voor het vieze verhaal) maar dat is geen normale menstruatie toch?
T/m vandaag alleen nog maar oud bloed gehad kan dit innesteling zijn of...?
Iemand die een antwoord weet? Moet ik nu nog een keer testen of niet?
Please HELP

Terug
Bovenaan