Volgende ronde

Hallo meiden,

Waar ik gisteren bang voor was, is vanmorgen gebeurd... ongesteld, toch weer... Balen, balen. Maar vandaag kan ik er weer wat beter tegen. De dag ervoor, als ik al voel dat het onafwendbare er weer aan zit te komen, voel ik me op m'n slechtst. Vooral omdat ik er steeds zo misselijk van ben, en dat associeer ik toch meer met zwangerschap dan met ongi.

Eén lichtpuntje: ik had eigenlijk morgen pas mijn NOD. En als het dan toch niet zo is, dan moet het maar zo snel mogelijk.

Vanmiddag ben ik naar mijn acupunctuur-arts geweest. Die behandelt me omdat ik zo'n last heb van mijn eisprong (10 dagen felle buikpijn en dan buikpijn omdat ik ongi moet worden). Ik vertel hem steeds dat ik graag zwanger wil worden, dus ik hoop dat hij wat welgemikte naaldjes zet...
Ik reageer altijd heel heftig op de behandeling, heb nu ook mega buikpijn, dus ga vroeg naar bed met een kruik op mijn buik.

Hoe is het, Lies, Chili, Petra en anderen? Nog altijd niets of weinig in zicht? Houen zo! Go for it, girls!

Liefs van Inge
 
shit he? maar wie weet helpt die accupunctuur;ik geloof er wel in hoor!
laat het weten,kunnen we met zijn allen daarheen gaan...
ik moet morgen naar de gyn,zie mijn vorige bericht van vandaag.
gr. petra
 
He Inge wat jammer! Balen zeg!!! Maar jouw tijd komt nog wel hoor!
Bij mij helemaal niets in zicht helemaal geen klachten niets, heb morgen mijn nod maar ik denk niet dat een test zin heeft. Mijn eisprong is dag 14 geweest en dan ben ik bijna altijd dag 26 ongi dus na 12 dagen en die testen geven na 14 dagen volgens mij pas resultaat. Als het morgen of overmorgen niet zo is ga ik denk ik vrijdag of zaterdag maar testen maar voorlopig denk ik nog steeds niet dat het zover zal komen maar wie weet!

Op naar de volgende ronde Inge nieuwe kansen! Ik hou je op de hoogte!

Liefs
Lies
 
hoi hoi wat jammer zeg,ik heb ook altijd zo een pijn als ik ongi moet worden kan me draai dan echt niet vinden,altijd me onderbuik en me rug,maar onverwachts is het zo ver en ben je zwanger sucses gr manuela
 
Hoi Inge,

Wat jammer voor je zeg! misschien dat die naaldjes inderdaad een goed plekje hebben geprikt, op naar de volgende ronde dan maar is niets aan te doen,...balen!

Je vroeg hoe het bij mij is nou nog niks in aantocht, zoals ik gisteren al melde van het weekend af en toe wat steekjes, ook nu wat kleine steekjes in mijn buik, en veel pijn in mijn borsten en soms misselijk dus dat kan alle 2 de kanten nog op want dit had ik vorige maand ook en toen ook ongi geworden!

Had gisteren wel wat rugpijn,
(maar zoals ik al mailde dat kan ook
komen door de vele uren zitten ivm dit forum hihi), die rugpijn heb ik normaal pas na mijn ongi! en ..mijn temperatuur is nog boven de 37 dus..????!!!

Misschien dat ik/we morgen meer weten dan is mijn NOD.

Succes overal mee,

Groetjes: Chili
 
Terug
Bovenaan