Volgende ronde

hi,

Is al een hele tijd geleden dat ik hier op het forum ben geweest. Wilde even afstand nemen. Ben afgelopen week bij mijn gyneacoloog geweest omdat ik nu een jaar bezig ben om zwanger te worden terwijl we eigenlijk groen licht hebben gekregen van de artsen, alle testen, en onderzoeken die ze kunnen uitvoeren hebben ze gedaan, en alles was positief. Ik ben uitvoerig onderzocht, en heb all (pijnlijke) onderzoeken keurig ondergaan. Mijn vriend heeft netjes zijn bijdrage... geleverd en dat was ook goed. Nu krijg ik voor vijf dagen hormonen zodat mijn cyclus even op het goede spoor wordt gezet. Daarna wordt er een operatie gepland om te kijken of alles van binnen er nog goed bij ligt en dan staat IUI op de plannig. Aan de ene kant ben ik heel blij: nl, het zaad wordt rechtstreeks bij mij binnen gebracht, dus een hogere kans op een zwangerschap. Aan de andere kant, ik heb al een heleboel verhalen gehoord, over meiden waarbij ook dat niet hielp en de volgende stap toch IVF werd. Maar goed, we gaan eerst over twee weken op vakantie. Lekker ff er tusen uit voordat alles gaat beginnen... !!

Ben blij dat ik toch maar ff mijn verhaal heb verteld, was vergeten hoe fijn het is om dat hier te kunnen doen!!

Clau

Hi Claudia,

Wat een gedoe allemaal he....maar ik ga zeker voor je duimen dat het via deze weg lukt.....
Rust eerst lekker even uit op je vakantie, even alles aan de kant zetten.
Ga je nog weg???

Fijne vakantie

Flower

Hoi,
heb jij soms ook Clomid gekregen. Ik heb de 2e kuur achter de rud. Wat voor operatie staat er gepland, ik heb er namelijk 2 gehag, 1 waarbij ze via je navel en 10 cm daar onder naar binnengaan om te kijken en 1 die via "de onderkant" gaat zeg maar.
Ben benieuwd. (antwoord effe in een nieuw berichtje zodat het bovenaan staat met mijn naar bij onderwerp, als je er verder op in wilt gaan tenminste)
Doei Brechtje

Terug
Bovenaan