Volgende RONDE!

A

Anoniem

Guest
Helaas vanmorgen ongi geworden, netjes op tijd!
Maar hierdoor denk ik wel dat het de afgelopen ronde in een heeeel vroeg stadium mis is gegaan. Ik had toen op mijn NOD een test gedaan en daar kwam een heeeeeel licht streepje tevoorschijn en vervolgens 5/6 dagen later ongi, maar ik weet het niet zeker dus ik blijf er maar niet te lang over nadenken.

Nou heb ik al ff lopen rekenen: als het dus de volgende ronde wel raak zou mogen zijn dan zou het in december komen, maar ik ben 7 december jarig mijn schoonzus 9, mijn schoonzusje 13, mijn vader 15, mijn vriendin 22, dan kerst, dan mijn zwager 30 en dan oud en nieuw, pffff en ik ben kapster en in december is het topdrukte en ik krijg morgen te horen of ik een nieuwe baan krijg...
Ergens denk ik: zullen we deze maand maar ff rustig aan doen of toch gewoon doorgaan??? We willen het wel heel graag dusss gewoon doen!??!
Wat zouden jullie doen?

De anderen wens ik succes en dat het voor jullie deze ronde wel raak mag zijn!

Liefs

Jammer meid dat het niet raak is deze keer!!!! Ik weet niet wat ik zou doen. Wij hebben hetzelfde probleem in de maanden april, mei en juni. Aan de ene kant als het komt dan komt het. Ik ben dan al veel te blij dat het weer raak is. Maar aan de andere kant zal een zeer drukke maand elk jaar nog drukker zijn. Denk zelf dat ik toch zou kiezen om ervoor te gaan. Het is maar 1 maand per jaar en die overleef je dan wel. Wel is het even kijken hoe het met je nieuwe baan gaat. Als je word aangenomen zou ik misschien die ene maand toch even afwachten.

Veel klusplezier!!!
Liefs ciomama

Ik zelf zou gewoon door gaan. Een werkgever mag je niet ontslaan door je zwangerschap. Ik denk als je deze maand ervoor gaat en het is raak dat je hartstikke blij bent. Als je rekening moet gaan houden met alle verjaardagen en feestdagen die nog komen gaan word het lastig plannen denk ik. Maar dat is natuurlijk voor iedereen zijn eigen keus.... suc6..

Helaas op naar de volgende ronde.. balen.
Ik sluit me aan bij bovenstaande berichten. Ik zou er ook gewoon voor gaan deze ronde. Een verjaardag extra kan er wel bij. Zeker van jullie eigen wondertje! Maar iedereen zijn/haar eigen keus natuurlijk!
Heel veel succes met wachten tot morgen en hoop dat je goed nieuws hebt rondom de evt nieuwe baan.

Liefs lisette

Heyhey :)

Haha ik zit in hetzelfde schuitje.. we gaan er gewoon voor... uhh een kerstkindje :p Ben ook bezig met de 2e ronde :)
Nu rond de ovulatie yaayy!!

Heel veel succes!!

Groetjes,
Kimberley

Ah, wat jammer!! Er zijn toch weinig positieve tests deze maand (tot nu toe, ik hoop dat de meiden die nog gaan komen daar verandering in brengen!) Gewoon lekker doorgaan hoor!
Succes morgen! Ik hoop voor je die nieuwe baan krijgt. Liefs Chantal

Hey meid...
hier hetzelfde! Ik twijfelde eerst ook of ik het wilde maar wil ook weer niets liever dan een kindje of het nu in dec. komt of niet... Wij gaan door...

op naar een december kindje!!!!!!!!!!

Liefs en knuffels Laurie

Jammer meid. op naar de volgende ronde.
Er gewoon voor gaan hoor. Als het deze ronde wel raak is, boeit het je echt niet hoor dat het een drukke maand is!!!
Succes!

Terug
Bovenaan