Volgende ronde???

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Hier waarschijnlijk slecht nieuws voor deze ronde. Ik heb al een paar dagen ongikrampen en daarnet bij het afvegen al wat bruin. De bekende start van mijn ongi.
Hopen dat het snel door gaat zetten en dan op naar IUI 3, helaas....

Hoop dat jullie meer geluk hebben dan ik!

Liefs Daisy

Hai meid,

Het zal toch niet??? Wat balen zeg! Maar je hebt ongi zou nu toch langer uitblijven? Ik hoop echt voor je dat de duivels niet komen maar je voelt het zelf toch het beste..... Hoe voel je je verder?

Hou je taai! Liefs Lynn.

Mijn ongi zou idd later moeten komen. Ik denk dat de dosis pregnyl toch net ff te laag was ofzo. Zal het wel vragen als ik weer voor de eerste echo moet.

Voel me er gek genoeg niet onwijs verdrietig over, ondanks ik er dit keer een goed gevoel over had. Ik voelde het ook al ruim vantevoren aankomen, dat scheelt misschien ook wel iets. Of misschien komt het verdriet pas als mijn ongi is doorgezet. Wie zal het zeggen?
Stom eigenlijk, dat je de ene keer zo verdrietig kan zijn en de andere keer niet. Baal wel, natuurlijk, maar denk ook al weer na over de derde IUI.

Xxx

O Daycey balen zeg! Fijn dat je niet zo verdrietig bent deze keer..... Ik heb het ook de ene meer minder dan de andere keer hoor. Meestal heb je toch al een voorgevoel zoals je zegt! Knal hoor dat je zo positief bent.

Kom op meid 3x is scheepsrecht!!!

Oh jeetje daycey wat balen!!! :-( hopelijk toch n wondertje en anders op naar iui 3! Ik blijf voor je duimen!

Balen meid.
Had het echt gehoopt voor jullie.
Ik duim voor je.

Liefs., Peet

Shit Daisy!
Ik hoop dat je je iets beter zult blijven voelen. En niet...dan niet meid, dan is het zo.Luister naar je lichaam.

X Mascha

Hè wat vervelend! Maar denk zo: zolang het niet doorzet is er hoop toch?

Terug
Bovenaan