Volgende ronde.....

A

Anoniem

Guest
Nou volgens mij kan ik al doe naar de volgende ronde. Heb vandaag ongi-krampen, terwijl ik pas zondag ongi moet worden. Baal er van, had echt gehoopt zwanger te zijn...Maar ach op dit moment geniet ik van mijn dochter die in haar badje loopt te zingen.

Zodra ik ongi ben zal ik mijn nieuwe nod op de lijst zetten.

wil je niet al te veel moed geven. Maar die krampen kunnen ook wezen omdat je baarmoeder groeit. Ik ben nu 19+4 weken zwanger en heb in het begin heel veel ongi krampen gehad. Nu heb ik ze ook nog af en toe. Succes en wie weet mag je je toch melden bij een mamaclub

Hoi Joyce, groeit je baarmoeder al vanaf het begin dan? Ik dacht dat je dan een aantal weken moet zijn....

Ik heb nu zelf ook deze klachten en het is nu 9 dagen na eisprong.

Hopelijk heb je gelijk :)

Hij gaat gelijk al groeien alleen niet zo hard. Ik dacht ook echt jammer volgende ronde ik ga ongesteld worden, maar op een geven moment werd ik ook af en toe misselijk en kon gewoon in slaap vallen op de bank. Heb 4 dagen na mijn NOD getest omdat ik niet zeker wist of mijn cycles alweer echt normaal liep na mijn curretage.

Ik zal voor jullie duimen dat het goed nieuws is. Succes met wachten hopelijk wordt het beloond.

Terug
Bovenaan