Volgende week 1ste echo

Hoi meiden ,
Ik mag volgende week voor mijn 1ste echo , en nu al zo nerveus ,
Ik ben ruim 7 weken , na bijna 8jaar proberen .
K ben zo blij , k kan het nog altijd niet geloven .
Vandaar ik zooooo graag die echo snel heb , tegelijk ook bang natuurlijk .
Ik voel me heel goed , wel emo en moe maar verder niets , niet misselijk niets .
Enkel brood en alle droge voeding krijg ik niet binnen.
Ik ben zwanger na IVF , in het begin had ik veel buikpijn maar waarschijnlijk kwam dit door de ingreep
Nu lijkt er precies niets aan de hand .
Volgens mijn man denk ik teveel na en moet ik genieten , dit is zo moeilijk .
Iemand van jullie ervaring ?

Liefs x

welkom en gefeliciteerd!

Jeetje, 8 jaar????!!!! Waar haalde je de moed nog vandaan???? Ik begrijp heel goed dat je een echo wil, het is om echt te laten zien dat het zover is natuurlijk! Oh meisje toch, 8 jaar......nou petje af hoor!

Ik ben ook ruim 7 wk en ben een aantal keren misselijk geweest, verder veel moe en pijnlijke borsten, meer niet. Voor mij is het a.s. Vrijdag ook echt een bevestiging, ik MOET zien dat het er zit!

Maar het is wat je man zegt, probeer het los te laten, dan gaat de tijd echt iets sneller.

Liefs

Hai,
Wat super je echo zo snel! Zeker lekker na die tijd dat je hebt moeten wachten. Zeker stoer dat je het nog zo lang hebt volgehouden. Bij mijn zoontje duurde het 2 jaar en vond dat al lang.

Fijn als je straks de bevestiging hebt misschien lukt het dan wat beter voor je om te genieten.

We zijn benieuwd!
X

gefeliciteerd!

wees maar blij dat je (nog) geen lastige symthomen hebt. ik ben van mijn eerste 9 maanden miselijk geweest en dat was niet fijn. nu ben ik zwanger van de tweede en ben alleen nog maar heel erg moe. en mijn borsten doen een beetje pijn. gelukkig is het bij iedereen anders. maar probeer er een beetje van te genieten. die 9 maanden zijn zo om hoor ;-)

ik hoop voor je dat het zo goed blijft gaan!

groetjes muppetje

Hoi ,

Ik heb nog een vraagje , ik heb een vliegvakantie geboekt vertrek datum 10 juni .
De dokter zegt niet dat het niet mag maar raad het ook niet aan , in geval er iets gebeurd daar .
Ik heb woensdag mijn 1 ste echo , en wil afwachten , de dokter wil een brief maken om het te annuleren als ik het wil .
Wat zouden jullie doen ?
Uitstellen , gaan , alles afzeggen ?
Ik ben er zo aan toe om eens weg te gaan , maar zou het mezelf nooit vergeven .
Natuurlijk mag ik zo niet denken maar k ben zo aan t twijfelen .

liefs x

Hai,
Wat lastig voor je deze keuze. Ik weet niet waar je naar toe gaat maar tegenwoordig hebben ze in de europese landen ook goeie medische zorg.
Kan me voorstellen dat je er aan toe bent zal een hele spannende tijd zijn geweest.

Als ik het naar mezelf zou vertalen dan zou ik even met mijn vk overleggen en ik denk dat ik zou gaan. Mocht het daar fout gaan is de kans heel groot dat het thuis ook fout zou zijn gegaan. Vliegen is geen extra risico voor je kind.
Heel veel succes met je keuze,

X Susan

hey

ja ik zou ook gaan. een miskraam kan je over al krijgen en vliegen word alleen afgeraden in de laatste maanden. ik denk juist dat het wel even goed is niet alleen voor jou/ jullie want als jij even relaxt bent is dat alleen maar een oordeel voor je kindje toch?
een blije mama is een blije baby zo denk ik dan altijd maar.
dus als het je niet afgeraden word vanwege risico op een miskraam (want uit jou verhaal maak ik op dat de arts het afraad vanwege buitenlandse ziekenhuis zorg als het fout gaat of niet?) zou ik het gewoon lekker doen. lekker ff genieten.

nu zijn je nog met zijn tweetjes! volgend jaar niet meer!

succes! groetjes muppetje

Hey ,

Nu tel ik af ,ik kan echt niet meer wachten .
Woensdag mijn echo, hopelijk is alles oké ,
een kloppend hartje en alles wat er moet zitten .
Onze vakantie beslissen we na de echo .
Ook weten we dan hoever ik ben , volgens mij ruim 8 weken .
Na IVF kan je dit alles goed volgen ,
Ik voel me nog steeds goed , wel heel moe .
Het relaxen ik blijf erbij t gaat me goed doen , enkel ik moet 3x per dag Utrogestan opsteken en dit is vervelend op vakantie , o
Dat er steeds een deel terugkomt , sorry voor de details

Nog 2 nachtjes grts x

Terug
Bovenaan