Volgende week bruidsmeisje en mondje zit onder de uitslag!!!! HELP

Hallo,

mijn dochtertje heeft al een aantal weken last van uitslag rondom dr mond. Ik heb al verschillende zalfjes van de dokter gekregen maar niks helpt bij dr. Nu heb ik gister weer een andere zalf gekregen en moet dit 5 dagen aankijken hoe dit gaat. Maar mijn grote zorg is dat mn meisje volgende week vrijdag bruidsmeisje is:( Wie weet een wondermiddel tegen uitslag het is zijn geen wondjes het is gewoon vuurrood en een beetje schraal. Ik heb al op verschillende dingen gelet met eten of het mischien daarvan is maar ik kan zelf maar niks vinden bij dr.


hoop dat iemand een supertip heeft voor mn meisje


 
Hoi,

Ik weet niet wat voor zalfjes je al gebruikt hebt, maar meestal merk je na 2 of 3 dagen pas verschil.
Ons zoontje heeft af en toe wel eens irritatie/eczeem in de knieholtes. Hiervoor gebruik ik bioforce creme van Vogel. Hier zit naast calendula ook andere helende stofjes in. Deze week heb ik het weer gebruikt en na 2 dagen merkte ik verschil. Het is nu bijna (na 3 dagen) weg. De calendula zalf van VSM werkt bij ons toch iets minder snel.
Ik wens je veel sterkte met de plekjes en heel veel plezier met de bruiloft! Ons zoontje heeft ook eens met rozenblaadjes mogen gooien (was toen 1jr9mnd). Thuis flink aan het oefenen geweest met een emmertje en papier-snippers. Op "du-moment" wilde hij niets en was mama aan het gooien. Maar erg leuk is het wel!

Groetjes!
 
Hoi,

Ik heb wel een tip,maar overleg eerst met je huisarts! Onze dochter heeft een tijdje last van eczeem gehad. Wij kregen toen van de dermatoloog Elidel. Is heel onschadelijk, maar werkt super. Het enige is dat je het niet vergoed krijgt en een tubetje van 30 gram kost ongeveer 35 euro! Maar het is echt fantastisch spul. Maar nogmaals, overleg eerst of je dit wel bij deze soort uitslag mag gebruiken. Succes en laat nog ff weten hoe het afloopt.

Groetjes, Sandra
 
Terug
Bovenaan