volgende week echo spannend

Krijg volgende week woensdag mijn de echo, vind het eigelijk super spannend. Of alles wel goed is.
Dit had ik bij de andere twee zwangerschappen helemaal niet. Hebben er dit meer bij derde?

Ik hoop dat ik dit keer geen hoge bloedruk krijg, de laatste keer is het geëindigd in een beginnende zwangerschapvergiftiging. Was net een olifant zulke dikke benen van het vocht wat ik vast hield.

Had complicatie placenta lostlating en spoedkeizersnee, Gelukkig wel een gezond kindje.
Moest er wel een jaar van bijkomen, heb ook behoorlijk bloedverlies gehad.

Hey mam!

Ik heb volgende week dinsdag de eerste echo.
En morgen intake gesprek bij de vk.
Kan niet wachten, maar vind het wel spannend allemaal. M'n lichaam zou me toch niet voor de gek hebben?
Maar goed, het is voor mij de eerste.

oww jeetje ja ik heb mn echo dus vrijdag en pff zo zenuwachtig hihi

ik herken het wel die angst maarja bij mij is het 3de zwangerschap 2 de kindje....

ik heb ook zwangerschapsvergiftiging gehad en neem nu echt niks van drop of zowieso voor mn bloeddruk durf het niet hahah

heel veel succes volgende week:D

liefs kleutermama

Ik herken die angst wel. Ik ben nu ook zwanger van nummer 3. Ik ben ook wel bezorgd of alles goed is. Ik heb tijdens de eerste 2 weken van de zwangerschap (dus nog voor dat de test pos was) een eierstokontsteking gehad en antibiotica die niet goed zijn als je zwanger bent. Gelukkig heb ik vrijdag de eerste echo (zou eerst tot 17 sept moeten wachten maar heb gevraagd of het toch niet eerder kon. Gelukkig wel dus)

Ik herken het wel, ik ben ook zwanger van de 3e en ben nu echt meer bang dat het mis gaat en dat het niet gezond is als bij de 1e en de 2e

Succes allemaal met de echo's

Hoi Hoi,

Het is voor mij de 2e maar ik was op van de zenuwen vorige week. Gelukkig werden we beloond met een kleintje dat het goed doet.

Nog even tandenknarsen meid! Je bent zeker niet alleen hier. Enne...bedenk dat de meeste zwangerschappen gewoon goed gaan hoor.

Ik wens je veel geduld:) ...en een prachtige echo straks.

Terug
Bovenaan