Volgende week een vlokkentest !!!!

Hallo allemaal,

Volgende week maandag krijg ik een vlokkentest, is er iemand die hier ervaring mee heeft ?? Ik zie er niet echt tegen op, nu nog niet in ieder geval. Wel weer gespannen of de foetus goed gegroeid is.

Ik had een paar dagen niet zo veel last meer van misselijkheid, wel snel moe ! Stond ik vanochtend op niks aan de hand ik loop de keuken in SPUGEN. Wat is je lichaam toch iets raars.

Ik hoor jullie reacties graag.

Hoi,

Ik heb geen vlokkentest gehad maar wel een vruchtwaterpunctie.
Ik vond het helemaal niks voorstellen. Ik voelde een klein beetje dat de naald in werd gebracht maar het was al voorbij voor ik er erg in had.

De dag van de punctie en de dag erna een klein beetje kramp in mijn buik gehad maar daarna helemaal niets meer. Mij is het echt 1000% meegevallen. Ik zag er toen ook erg tegenop maar was dus geheel voor niets.

Veel succes volgende week en hopelijk voor jou ook een goede uitslag, die van mij was helemaal goed!!

Groetjes, Petra (22w4d)

ik heb afgelopen donderdag een vlokkentest gehad, omdat wij een verhoogde kans hebben op een kindje met down syndroom nekplooi was 3mm en me bloed had ook een verhoogd risico.20% kans op kindje van down
Tijdens de echo s die ik heb gehad geen positieve berichten, de verloskundige zag geen neusbotje dat betekend of een heel klein neusje of er is iets mis.
de vlokkentest zelf was niet echt pijnlijk alleen de verdoving,voor de rest ging het vrij snel allemaal.
Nu is het afwachten en dat is niet prettig ik kan er niet van slapen en ben echt voorbereid op slecht nieuws.
Wie heeft hier ervaringen mee?

Dit zijn geen leuke dingen.

Ik had de combinatietest laten doen, uitslag: kans van 1:30 op een kindje met Down.

Ik heb toen een vruchtwaterpunctie laten doen en wij hebben het geluk dat alles goed is.

Het waren een paar heel spannende weken en ik ben blij dat ik niet voor een keuze ben komen te staan.

Ik wens jullie heel veel succes!

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan