volgende week gaan ze strippen!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
kom net bij de vk weg,en aangezien onze kleine meid nog genoeg ruimte heeft om zich te draaien en ik daardoor heel benauwd ben omdat ze zo hoog lig,gaan ze me volgende week maandag strippen.
ben daar wel blij mee hoor want ik slaap zowat zittend.
verder dacht ze dat ze ongeveer 6pond was,dus niet zo,n heel groot kindje.
ook daar ben ik blij mee aangezien mijn ena jongste een 8ponder was.
verder doet ze het nog hartstikke goed,alleen bij mama wordt het wat minder,hihi.
hopelijk wordt ze voor volgend eweek nog geboren.
mocht mijn vruchtwater breken moet ik ook meteen bellen aangezien ze dus heel erg hoog ligt en ze bang zijn dat ze alsnog gaat draaien.
nou hopelijk begint het snel.
liefs sil

hoi

hoever ben jij ondertussen alweer,wel fijn dat ze gaan strippen hoop dat het werkt voor je,en dat je aan de gang gaat.ik ben beniweud wat vk zegt vrijdag of ie bij mij al is ingedaald ,heb wel dat idee.heel de week last gehad. gr wendy 35,5wk

Hoi,
Ik dacht dat je al bevallen was. Het bleef zo lang stil aan jouw kant! Normaal ben je er alke dag wel even. Nou was het forum ook niet je van het de laatste week, schrijven en reageren was een ramp. Het lijkt nu wat beter te gaan!
Lekker voor je dat ze gaan strippen, in de hoop dat dat wat gaat doen. En ik hoop voor je dat ze wat zakt!

Francien

he sil;
poeh loop jij ook nog rond? dacht echt dat je de kleine ook al had.
vandaag hebben ze me gestript boeltje was week, maar 1 cm ontsluiting,
veel gerommel buik en rugpijn maar weeen nou nee niet echt.
wel wat bloedverlies, maar dat hoort bij het strippen.
hoop dat we ze snel hebben de kleintjes, leesde dat ze jou kleintje niet zo zwaar
schatten, bij mij waren de andere juist licht en bij deze zeggen ze juist zwaar en groot
ben dus echt benieuwd. en het hoofdje lag al extreem lag. hoop dat ik er snel vanaf ben ivm de verhuizing zaak, maar ook mijn relatie staat op een laag pitje, en wil graag weer de draad oppakken. heb mijn vriend alweer twee weken niet gezien omdat hij geen zin of tyd heeft om te komen; maar verheug me erg op de kleine meid dat is het belangrijkste.
jij ook heel veel succes hoop dat de kleine van jou er ook snel is

veel liefs moontje

Terug
Bovenaan