volgende week gaat het gebeuren

Maandag avond word ik opgenomen en krijg ik een ballonnerje ingebracht als ik nog geen ontsluiting heb..en dinsdag worden dan mn vliezen gebroken en word ik ingeleid..spannend en ben benieuwd hoe snel het gaat..
Ben wel klaar met die harde zere buiken en ons drukke meisje..morgen nog jarig zijn, dan savonds gaan de kids mee met de opa's en oma's..kan ik maandag ff lui doen en energie sparen en savonds naar t zh.

Heerlijk vooruitzicht! Ik moet nog even wachten tot 21 november, de week er op dus!
Hier ook veel harde buiken, die doortrekken naar de rug!

Ik wens je heel veel succes!

Oh wat een heerlijk vooruitzicht.
Ik hoop voor je dat alles goed en voorspoedig gaat. Vast wel. En je bent in goede handen.

Heel veel succes!! Zet em op. Je kunt t.

We wachten het goede nieuws af!

En Allerlaaste, moet jij nu toch gewoon wachten tot de 21ste?

Spannend! Succes! Ik ben ook ingeleid maar ik had al ontsluiting van het strippen de dag en de week ervoor. Scheelde weer,want begreep dat t anders nog wel ff had kunnen duren. Hoop voor je dat t bij jou opschiet!
Succes!

Dankjulliewel allemaal :) afgelopen donderdag lag ze nog goed gelukkig,wat me verbaasde want ze is zo enorm druk nog..
Ze gaan me inleiden omdat ik zelf beetje uitgeput ben, heb 3 kids thuis, 1 van 6 jaar die gaat naar school, en tweeling van net 1 jaar, hoop tilwerk nog.daarbij slaap ik slecht,is ukkie erg druk en heb ik steeds harde buiken of oefenweeen.
En ze is ook niet klein, bij 35 wk echo was ze al rond de 6 pond.
Ik krijg geen kleine kinderen, mn oudste was bijna 9 pond en de twins dik 6 pond en 7 pond.
Dus ze mag komen v mij, mocht afgelopen vrijdag al maar denk nog even het wknd door,voor de kinderen alles rustig in orde maken en mama dr verjaardag vieren, mn oudste is echt hyper op t moment..gister zijn al mn meiden naar de opa's en oma's gegaan..moest zo huilen :( en vandaag ff daagie voor mezelf.spannend spannend..

Spannend zeg! Hopelijk verloopt de bevalling een beetje vlot en heb je je meisje snel in je armen :) Zie je er tegenop of niet? Apart lijkt me, om te weten dat ze er vanavond aan beginnen.. Zou de kriebels wel hebben hoor! ;-) Lekker dat je nu ff een dagje voor jezelf hebt, rustig op voorbereiden dan.. Hoop snel op goed nieuws! Heel veel succes!

Terug
Bovenaan