volgende week geholpen??

Heyy lady's...

Ik ben afgelopen donderdag naar controle geweest en nu willen ze dat als ik aankomende donderdag nog niet bevallen ben, inwendig onderzoek gaan doen en kijken of ik naar het ziekenhuis mag , zodat ik een handje geholpen kan worden.. Ik hou zoooo ontzettend veel vocht vast.. het is niet normaal meer.. mijn heeeele benen zijn 4 keer zo dik.. mn gezicht handen voeten.. ik heb nu zon 13 nachten niet meer geslapen .. van de pijn in de rug en mn lichaam..   ik hoop dat ik deze week gewoon natuurlijk beval en anders geholpen kan worden. dmv inleiden...       wie kent dit?..

groetjes suuz vandaag precies 39 week

Hoi Suuz,

Vervelend zeg dat je zoveel vocht vasthoudt. Je voelt je net een Michelinmannetje waarschijnlijk.

Ik heb zelf geen ervaring met inleiden. Maar wat ik ervan weet is dat je een infuus krijgt aangelegd, waardoor je de stof toegedient krijgt die je lichaam normaal zelf aanmaakt als je gaat bevallen (oxitoxine). Hierdoor komen de weeen op gang en normaal gesproken neemt je lichaam het daarna gewoon over.

Succes. In elk geval hebben we er binnen een week een februari-kindje bij! Wel fijn te weten dat het nu echt binnenkort gaat gebeuren. Hopelijk spontaan maar je hoeft geen weken meer te wachten.

Hoi Suuz,

amai seg klinkt alles behalve aangenaam.
Mijn eerste bevalling is ingeleid. Mijn water was langzaam gebroken en aangezien het binnen de 12 uur niet spontaan begon hebben ze een handje toegestoken.
Het gaat idd met een infuus die je krijgt waardood het op gang komt.
Mij hebben ze toen om 7.30u. 's morgens ingeleid en om 12.27u was ons meisje geboren. Dus is heel snel gegaan.
Ik hoop echt voor jou dat ze je gaan verder helpen, want ik kan me voorstellen dat het echt niet meer prettig is op deze manier!!

Veel succes ermee meid!

liefs,
van ons...

Jeetje Suuz dat je zoveel vocht vasthoudt.
Erg pijnlijk en zeer vervelend.