volgende week geholpen??

Heyy lady's...

Ik ben afgelopen donderdag naar controle geweest en nu willen ze dat als ik aankomende donderdag nog niet bevallen ben, inwendig onderzoek gaan doen en kijken of ik naar het ziekenhuis mag , zodat ik een handje geholpen kan worden.. Ik hou zoooo ontzettend veel vocht vast.. het is niet normaal meer.. mijn heeeele benen zijn 4 keer zo dik.. mn gezicht handen voeten.. ik heb nu zon 13 nachten niet meer geslapen .. van de pijn in de rug en mn lichaam..   ik hoop dat ik deze week gewoon natuurlijk beval en anders geholpen kan worden. dmv inleiden...       wie kent dit?..

groetjes suuz vandaag precies 39 week

Hoi Suuz,

Vervelend zeg dat je zoveel vocht vasthoudt. Je voelt je net een Michelinmannetje waarschijnlijk.

Ik heb zelf geen ervaring met inleiden. Maar wat ik ervan weet is dat je een infuus krijgt aangelegd, waardoor je de stof toegedient krijgt die je lichaam normaal zelf aanmaakt als je gaat bevallen (oxitoxine). Hierdoor komen de weeen op gang en normaal gesproken neemt je lichaam het daarna gewoon over.

Succes. In elk geval hebben we er binnen een week een februari-kindje bij! Wel fijn te weten dat het nu echt binnenkort gaat gebeuren. Hopelijk spontaan maar je hoeft geen weken meer te wachten.

Hoi Suuz,

amai seg klinkt alles behalve aangenaam.
Mijn eerste bevalling is ingeleid. Mijn water was langzaam gebroken en aangezien het binnen de 12 uur niet spontaan begon hebben ze een handje toegestoken.
Het gaat idd met een infuus die je krijgt waardood het op gang komt.
Mij hebben ze toen om 7.30u. 's morgens ingeleid en om 12.27u was ons meisje geboren. Dus is heel snel gegaan.
Ik hoop echt voor jou dat ze je gaan verder helpen, want ik kan me voorstellen dat het echt niet meer prettig is op deze manier!!

Veel succes ermee meid!

liefs,
van ons...

Jeetje Suuz dat je zoveel vocht vasthoudt.
Erg pijnlijk en zeer vervelend.

Ik heb er nu een beetje last van bij mijn enkels, hoop niet dat ik straks ook enorme vocht heb overal.

2.5 jaar geleden toen ik zwanger was van onze dochter hield ik ook veel vocht vast de laatste weken, toen was het 5 weken lang een hittegolf.

Gelukkig ben je na de bevalling veel vocht meteen kwijt!!

Elise.

jeetje suuz.
lijkt me erg vervelend zoveel vocht vasthouden.
ik heb het gelukkig alleen een beetje bij mijn enkels als ik teveel gedaan heb,
en sommige mensen zeggen dat ze het in mijn gezicht zien, maar anderen weer helemaal niet.

wel een gek idee dat je dan weet wanneer jullie kindje gaat komen. laten we hopen dat inleiden niet nodig is...

groetjes!

Hey Suuz,

Wat balen zeg dat je zoveel vocht vasthoudt. Waarom moet je wachten tot donderdag dan, konden ze afgelopen week niet kijken of ze de bevalling evt op gang konden brengen, of kwam dat omdat je toen nog geen 40 weken was? Ik hoop voor jou dat ze de bevalling op gang brengen en dat je je kindje snel in je armen mag sluiten. Dan ben je dit zo weer vergeten.

Succes met de laatste zware loodjes!

Groetjes,

Espritfreak (morgen 40 wkn)

Heey Suuz,

Wat spannend allemaal!! Ben wel heel erg benieuwd, dus ik zal je verhaal volgen.
Heel veel succes de komende dagen en hopelijk wordt je snel ingeleid.

liefs mamavanjust

hoi hoi,
ze  wilden afgelopen donderdag nog niet kijken , omdat ik idd nog geen 40 week was toen.. maar ik hoope cht dat aankomende donderdag goed uitpakt.. ik heb gisteravond hele avond 'valse'weeen gehad. ik hoopte zoooo dat het door zou zetten , maar helaas.. ik hou jullie op de hoogte !

groetjess

Terug
Bovenaan