Volgende week ingeleid

Hallo allemaal

Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik al vanaf week 20 bekeninstabiliteit. Helaas word dit elke dag erger. Ik kan nu bijna niet meer lopen. Elke stap doet enorm veel pijn. Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest. En we hebben samen besloten dat het klaar is. ik ben nu 38,1 weken zwanger en ik ga dit niet lang meer volhouden . Ik heb morgen ochtend een afspraak met de gynecoloog en dan gaan we een datum plannen om ingeleid te worden . K vind het allemaal erg spannend, maar vind het wel fijn dat er goed naar me geluisterd word.

Liefs mij

Spannend, maar zeker fijn dat er naar je geluisterd wordt. Dat je niet naar huis gestuurd wordt met de boodschap hou het die laatste weekjes ook nog maar even vol.
Ik heb sinds een paar weken wat last van mijn bekken en pijn bij het lopen, lijkt me echt supervervelend als je dat al vanaf week 20 hebt.
Hoop voor je de datum snel is en dat de bevalling goed verloopt. Succes!

Ik kom net bij de gynecoloog vandaan en ik ga morgen het ziekenhuis in. Ik krijg dan eerst een gel om de baarmoeder op te rekken en daarna een infuus. Dan word het heel spannend . Want de baby kan dan morgen komen maar het kan ook nog 3 dagen duren . Erg spannend

Liefs een bijna mama!

Nou fijn inderdaad dat ze goed naar je luisteren!
Ik heb het aan een kant van mijn bil dat als ik het beweeg dat het ontzettend pijn doet en doorschiet naar mijn been..
Maar heb dit elke keer een dag en dan is het weer een week soms twee weken weg.
Die dagen zijn niet leuk en echt respect dat je het zolang hebt volgehouden (ook niet veel keuze) maar toch heel knap!

Ook fijn dat je straks de datum weet wanneer je je baby vast kan houden :)

Terug
Bovenaan