Volgende week intake en prikles (icsi)

Hoi allemaal

Volgende week woensdag is het zover dan hebben we een intake en daarna meteen prikles er achter aan.
Spannend maar ook het gevoel dat we wat doen dat het dan toch echt gaat beginnen.
Het zal allemaal wel wat stress gevoel geven terwijl ik dat nou juist niet wil maar dat gaat vanzelf.
Het idee van het prikken werd  ik steeds eng van aan dat idee ga ik langzaam wennen (mag ook wel als het zo dicht bij is) Maar die punctie  daar krijg ik kippenvel van als ik er aan denk.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en er wat over kwijt willen. Ik hoop er minder tegen op  te gaan zien  op die manier...

Groetjes rozemarijn  

hoi ilona

Ik ga mijn best doen mijn hoofd cool te houden....
Heb ik het goed als jij gaat beginnen aan de tweede iui behandeling? Als het zo is.  Heel veel succes gewenst en hopelijk met beter nieuws aan het einde van de wacht weken...

Groetjes rozemarijn

hoi Ilona

Nu zag ik pas dat ik namen door elkaar haal. Danny en Ilona had al op je tweede poging gereageerd. Sorry dat ik ze door elkaar heb gehaald.

Groetjes rozemarijn

Hai!

Ik wil je even heel veel succes en sterkte wensen!! Het gaat allemaal echt wel goed komen hoor! Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een goede vriendin van ons heeft meerdere puncties en priksessies gehad en die heeft ze goed doorstaan. Het is meestal meer het idee dan dat het echt veel pijn doet. De punctie is even vervelend zei ze maar voordat je auw kunt roepen is het al voorbij.

GOODLUCK! Je houdt ons op de hoogte van de ontwikkelingen he!?

Hoi Rozemarijn,

succes met je intake en prikles en ik moet je zeggen t went wel als je aan t prikken bent. Ik ben net zwanger na onze eerste ICSI behandeling en t viel me allemaal wel mee. Al die vreselijke verhalen van de punctie zijn voor mij niet van toepassing geweest. De ene kant was wel gevoelig maar niet extreem, de andere kant was pijnlijk maar niet zo dat ik de hele boel bij elkaar schreeuwde. Je voelt en tegelijk zie je wat er gedaan wordt op t echo scherm, als je goed kijkt kan je van te voren weten dat ze gaan prikken want dat zie je gebeuren op t scherm. Op dat moment goed ademhalen en proberen niet te verkrampen.
Succes met prikken en natuurlijk daarna met de punctie en op voor een super +

groetjes Anneke

Terug
Bovenaan