volgende week maandag samenleveningstest!!!

Zo Dames,

vandaag weer een inwendige echo gehad.... en maandag was mijn blaasje 9 mm en nu 14 mm....

dus ik krijg volgende week maandag een samenlevingstest....dus ik ben heel erg benieuwd wat ze dan kunnen zien of de eitjes dan blijven leven bij mijn of niet???? dus alvast voorbereiden op de eendenbek die er aan komt dan maandag want dat doet echt wel zeer..... maarja het is voor een goed doel dus ik heb alles er voor over.....dus volgende week maandag horen jullie weer van me..!!!!! Prettig weekend alvast voor morge..!!!!!

Groetjes Brenie

he brenie

heel veel succces met de samenlevingstest. wij vonden het erg apart omhet op een voorgeschreven tijd het moeten doen. maarja het is voor een goeide doel.
Ja de eendebek blijft onprettig maarja hoort erbij he zeggen we maar.

jij ook prettige wkd.

xxxxxxx

Hoi Brenie

Ik had ook altijd problemen met de eendenbek, kan je één tip geven.
Zodra de bek wordt ingebracht even diep inademen, en zodra de bek zit uitademen, hielp bij mijn heel goed.

Veel s6.

Heeeey Dames :D

bedankt alvast voor het succes wensen voor maandag!!!!

en tja het is best raar dat hun zeggen wel dagen je moet klussen....maarja dat komt wel goed.... vandaag ook weer ja dan is het beste nou komt ie hoor... vrijdag en zondag... oke... is goed... dat doen we dan he... aan de enen kant is het ook wel grappig...... maar maandag zie ik wel een beetje tegen op maarja... goed ontspannen en dan lukt het wel... alleen de pijn die je daarna hebt dat is niet echt lekker.... maarja... dan hebben we dat ook weer gehad....

nog eigenlijk een vraagje... als ze een stukje van dat slijm weghalen voel je dat heel erg of niet?????

Groetjes Brenie

Het is een pijnloze ingreep hoor.Alleen de eendenbek inbrengen is gevoelig.En zoals je schreef het gaat erom dat ze kijken of zaad in je baarmoeder overleeft.Niet de eitjes.Het zaad moet eerst door je baarmoedermond heen komen wil het uiteindelijk in de eierstokken kunnen komen.In heel veel zh doen ze dit onderzoek niet meer,omdat het punt 1 psychisch voor partners een hele opgave is (op commando vrijen) punt 2 het van nauwkeurigheid afhangt (de baarmoedermond is alleen toegankelijk op bepaalde dagen cyclus)punt 3 test dus vaak onbetrouwbaar is.
Ik heb 2x een samenlevingstest gehad beide keren waren ze negatief,

Ik heb die test ook helemaal niet gehad.....Hmm..Maar die eendenbek vond ik wel mee vallen. Ja wel wat koud, dat vond ik vervelend..Gewoon ontspannen, anders is het wel vervelend..

@ Suusje

Enne jij zegt zaad dat klopt ook dat bedoelde ik eigenlijk ook..maar ik schrijft het altijd verkeerd op... I"m Sorry....:D

Bedankt voor de info!!!

Tot Maandag weer .!!!! Pretiig Weekend Allemaal

Terug
Bovenaan