Volgende week moeder, maar eerst nog even tante

A

Anoniem

Guest
Volgende week komt onze kleine meid, maar van het weekend ga ik eerst nog tante worden. Mijn schoonzusje was 4 weken verder dan ik, zij was op 25 aug. uitgerekend. Maar tot nu toe nog helemaal niets. Nu wordt ze morgen ingeleid als de kleine er dan nog niet is. Van het weekend word ik dus zeker tante. En zij krijgt een jongen. Volgende week is het dan mijn beurt om onze kleine meid op de wereld te zetten. Langer dan een week zit er straks dus niet tussen die twee. En het zijn de eerste kleinkinderen voor mijn schoonouders dus zij hebben er meteen van allebei 1. Een spannende week dus voor onze familie.

37 weken en 5 dagen

Hoi hoi

Wat geweldig!!!!

Ff nog nieuwsgierig vraagje; wat is bij jou de reden dat ze in gaan leiden?

K kan het ff niet terug vinden....

K vraag het dan ook met een reden; zie nw topic.

Thanks

Dien

Hoi Kezfan,

Wat leuk! Voor jullie familie! Zeker je ouders!
Spannende weekend en a.s. week dus. Nou geniet er met z'n alle
van. Ben zo benieuwd wanneer jij je keizersnee hebt maar ik snap het helemaal
dat je daar niks over schrijft hier ivm met je zus. Ik zou het ook geheim houden
als ik een ks zou krijgen. Blijft het een verrassing.
Alleen hier zou ik het wel zeggen (geen  vrienden/familie hier). Maar ja
ik ga als het goed is normaal bevallen.

Heel veel liefs An 39 weken en 1 dag

hey wat leuk zeg dat er maar 1 weekje tussen de kinderen zit straks. Is leuk dan hebben ze later   veel aan elkaar. Lijkt me ook erg leuk om twee kleinkinderen binnen een week te krijgen!

Goedemorgen,

Jij was er vroeg bij!!

Dat wordt inderdaad een spannende tijd zeg!! Geniet ervan!

gr
Marielle
39w4d

Hoi Kezfan..

Nou jij hebt een paar fantastische weken voor de boeg.. en volgende week mag jij je kindje al in je armen sluiten ( ben best een beetje jaloers  )
Hoe gaat het nu met je?? ( je was vroeg wakker vanmorgen )
Nou meis fijn weekend maak er wat van genieten maar!!!

Liefs Cindy 37 weken

Allemaal bedankt voor de reactie. Heb ondertussen mijn schoonzus gesmst maar geen antwoord gehad, kan dus maar zo dat ze toch spontaan aan het bevallen is :) Ben erg benieuwd en laat het jullie meteen weten.
Vanochtend was ik juist niet vroeg wakker :) Mijn wekker gaat altijd om 5.45 zodat ik samen met mijn man wakker kan worden en hem uit kan zwaaien. Dan ga ik rond negen uur weer naar bed. De laatste tijd ben ik steeds al om 3.30 wakker maar vandaag dus pas om 4.30, voor mij dus al een goede nacht. Aangezien ik alleen nog maar op links kan slapen word ik altijd wakker van een blauwe heup :( Maar voor morgennacht of a.s. nacht (moet nog even kiezen) heb ik een slaaptablet gekregen van de Gynacoloog. Zou wel lekker zijn zo'n lange nacht.
Iedereen maar weer succes met de dingen die komen gaan.

liefs

Linda

37 weken en 5 dagen

Terug
Bovenaan