Volgende week moeder

A

Anoniem

Guest
Vandaag moesten we weer naar het ziekenhuis voor controle. We hadden weer een nieuwe gyn (arts-assistent), maar deze was echt kei lief. Hij nam alle tijd voor ons en was heel aardig. Hij heeft al onze vragen beantwoord en ook nog even met een echo naar het vruchtwater gekeken. Ik heb niet veel vruchtwater maar het is wel genoeg voor de baby. En dan het belangerijkste, volgende week krijgen we de keizersnede!!!! Het ziekehuis moet nog bellen om te vertellen welke dag het precies wordt maar het moet tussen 10 en 15 sept. Heel erg spannend dus! We hebben ook meteen de intake gehad voor de anesthesie en hebben de verloskamer en kraamkamers gezien. Ook daar hebben ze al onze vragen beantwoord. Wat heel jammer is is dat de baby niet naar de uitslaapkamer gebracht wordt bij ons in het ziekenhuis. De eerste anderhalf tot twee uur van haar leven ga ik dus echt missen. Het ziekenhuis is wel bezig met een oplossing voor dit probleem, maar voor mij komt die oplossing te laat. De zenuwen beginnen nu wel te komen. Het kan natuurlijk altijd nog gebeuren dat mevrouw zelf eerder gaat komen maar ik hoef dus in ieder geval niet meer langer dan 12 dagen.

37 weken en 1 dag

Hey wat fijn dat je een datum hebt! Is wel jammer dat je je baby niet op de uitslaapkamer krijgt, maar je stuurt papa gewoon met baby mee en dan kan die de momenten die je mist voor je vastleggen op foto. Is niet hetzelfde als erbij zijn, maar het is toch leuk om die foto's achteraf te bekijken en het verslag te horen. Ben benieuwd of je baby nog zolang blijft zitten in je buik!

Spannend hoor!! Fijn dat je eindelijk een leuke gyn had.
Succes nog even deze week, hopelijk blijf je een beetje relaxt! En anders kom je hier maar lekker je verhaal doen.

grts, daantje

hey
ik heb zo de indruk dat er wek erg veel hier op dit forum via een kz bevallen
waarom krijg je een kz en wat als de beavlling eerder begint wordt het dan met spoed gedaan
als de kleine bij mij nog in een stuit lag had ik ook voor een kz gekozen maar ik ben nu blij dat ze toch weeeeeeeer gedraaid is
wel fijn van kz is dat je de datum weet dan leef je erg echt naar toe
hier gaat weer van alles mis wasmachine heeft het begeven pas   een jaar oud en ze kunnen hem pas over een week maken helup
nou blijf maar rustig want de was zal wel gedaan worden
alleen ik weet nog niet door wie ha ha
sterkte allemaal marina 38w4d

Hoi wilde even reageren, ook ik heb een keizersnede gehad....mijn zoontje was om 11.27 geboren en ik was om 12.30 terug op de afdeling en kon hem toen knuffelen. Ik had me er al geestelijk op ingesteld dat ik hem niet zou zien! Maar kreeg wel z'n koppie te zien over het doekje, en daarna toen hij nagekeken was heel even bij me.  In de uitslaapkamer reageerde ik zo goed, dat ik na 5 minuten daar alweer terug mocht, ik voelde me kiplekker (voelde ook helemaal niets, dus dat scheelde!) en alles was in orde!

Dus ga er vooral met een positief gevoel naartoe, als je weet hoe het gaat gebeuren dan ben je alleen maar sneller terug en sneller hersteld!! Neem ook alle hulp aan die je geboden wordt...je hebt het echt nodig!!

Succes volgende week...dan is mijn zoontje alweer 4 maanden....de tijd vliegt!

Groetjes
Angel

Hallo allemaal,

Even voor Marina, ik krijg een keizersnee omdat de baby in een stuit ligt. Omdat ik te weinig vruchtwater heb kon ze ook niet meer gedraaid worden. vandaar dat ik een KS krijg.
Verder heb ik geprobeerd me zo goed mogelijk voor te bereiden. Gelukkig gaat mijn man er bij zijn en zal hij al die tijd bij de baby blijven. ik weet dus dat zein goede handen is. Binnekort weet ik in ieder geval meer over de exacte datum.
Allemaal wel ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden. Het helpt echt om af en toe wat dingen ophet forum te zetten omdat je dan gewoon even steun nodig hebt, en dat krijg je hier altijd. Bedankt daarvoor.

37 weken en 1 dag

Hoi kezfan,

Wat fijn zeg dat al een beetje wat weet.
Ik ben wel benieuwd wanneer je ks krijgt.
Maar zodra je het weet laat je het ons wel weten toch?
Nou probeer nog lekker te genieten van je kleine in je buik.
Volgende week ga je de kleine zien.

Heel veel liefs An 38 weken en 5 dagen zwanger

Fijn dat je nu in ieder geval weet dat je niet meer langer dan 12 dagen hoeft te wachten.
Het lijkt me inderdaad echt rot dat je beeb niet op de uitslaapkamer kan/mag.
Laat je mannetje maar veel foto's nemen en als je een videocamera hebt of kunt lenen,  een filmpje maken. Dan heb je toch een beetje een idee, ook al is het niet "live"

Groetjes Miriam.

Terug
Bovenaan