A
Anoniem
Guest
Vandaag moesten we weer naar het ziekenhuis voor controle. We hadden weer een nieuwe gyn (arts-assistent), maar deze was echt kei lief. Hij nam alle tijd voor ons en was heel aardig. Hij heeft al onze vragen beantwoord en ook nog even met een echo naar het vruchtwater gekeken. Ik heb niet veel vruchtwater maar het is wel genoeg voor de baby. En dan het belangerijkste, volgende week krijgen we de keizersnede!!!! Het ziekehuis moet nog bellen om te vertellen welke dag het precies wordt maar het moet tussen 10 en 15 sept. Heel erg spannend dus! We hebben ook meteen de intake gehad voor de anesthesie en hebben de verloskamer en kraamkamers gezien. Ook daar hebben ze al onze vragen beantwoord. Wat heel jammer is is dat de baby niet naar de uitslaapkamer gebracht wordt bij ons in het ziekenhuis. De eerste anderhalf tot twee uur van haar leven ga ik dus echt missen. Het ziekenhuis is wel bezig met een oplossing voor dit probleem, maar voor mij komt die oplossing te laat. De zenuwen beginnen nu wel te komen. Het kan natuurlijk altijd nog gebeuren dat mevrouw zelf eerder gaat komen maar ik hoef dus in ieder geval niet meer langer dan 12 dagen.
37 weken en 1 dag
37 weken en 1 dag