Volgende week naar huisarts

A

Anoniem

Guest
hee,
vanochtend om 11.00 kreeg het ineens op de heupen om test te doen! van de kruitvad had ik liggen!Helaas negatief!nu heb ik vorige week wel schimmelinfectie gehad van vele afscheiding en deze week dus tablet voor gekregen. kan dit eventueel de test beinvloeden..?want anders houd me lichaam me zoooo voor de gek. Mijn borsten zijn groter en steviger, meer bobbeltje,veel afscheiding, af en toe krampjes en nog steeds niet ongi(bijna 2 week overtijd)!Lijk wel schijnzwanger joh! kijk nog maar week aan als dan nog niet ongi ben ga ik naar de dokter toe! misschien duurt het bij mij wat langer voor hcg naar voren komr uit de urine!
ik zoek gewoon excuses omdat ik zwanger wil zijn maar zo werkt het helaas niet!kan er beter vanuit gaan dat ik niet zwanger ben en als dat zo is maar hopen dat ik gauw ongi wordt en we weer kunnen klussen!zo weer ff van me afgetypt!
liefs

Ik zou ook gewoon naar de huisarts gaan. Dan weet je ook waar je aan toe bent,toch? Zolang overtijd is toch niet normaal....
Succes volgende week!!!
Liefs,

tsjong, dit duurt echt wel heel lang. 2 weken overtijd... ik weet niet of zo'n medicijn voor schimmelinfectie invloed op de uitslag van een test heeft. Het klinkt opzich wel logisch... Als ik jou was, ging ik morgen nog naar de dokter. Desnoods een bloedonderzoek. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf beslissen.
Succes, wat je ook doet.

liefs, Hes

ja aan een kant heb je gelijk Hes maar zit beetje met crematie van mijn moeder die is zaterdag vandaar dat ik dan volgende week heen wou gaan mocht ik nog niet ongi zijn dan!
liefs

hey meis.. ik wil je alvast heel veel sterkte wensen voor morgen.
bedenk bij jezelf.. er is altijd een stukje van haar in jou, ze zal overal met je meegaan. in moeilijke maar ook in mooie tijden.

heel veel sterkte meis..

kus.

Neomi, sorry, dat is ook zo. Dan snap ik dat je het even uit wilt stellen. voor morgen heel veel sterkte gewenst :)

Terug
Bovenaan