volgende week nod.. en hoe gaat t met moppie?

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden!
Ik wilde alleen even zeggen dat ik volgende week dinsdag mijn NOD heb en het wordt dus weer aftellen! Ik vraag me dit af... zijn er ook meiden die zwanger worden zonder dingen te merken. Ik bedoel geen symptomen. Ik denk niet dat het raak is deze maand, ik voel ook helemaal niks anders dan normaal...

En Moppie hoe gaat het met jou? Zit jij ook een beetje te gissen of het deze maand wel iets wordt of niet? Ik hoop dat het raak is meis. Spreek ik je gauw?

xx Bren

Ha Bren

Nou ik weet het niet hoor!!!
Ben wel erg benieuwd ik moet ook rond dinsd ongi worden.
Hoop van niet he!!!!!
Ik voel me geloof ik niet anders dan "normaal" denk wel dingen te voelen maar volgens mij is het meer mijn WIL die het voelt hahaha.
Ach aan al die tekenen hou ik me niet vast volgens mij kan je je eigen lichaam daarmee beinvloeden!!!
Ik ben redelijk creatief en in mijn werk krijg ik heel veel inspiratie op gebied van kinderen mijn handen jeuken ook om zelf dingen te gaan maken!! En lekker te gaan schilderen
In mijn gedachten is de kinderkamer al helemaal in gericht. Ik hoop dus dat ik me snel mag laten gaan en dat kamertje snel gevuld mag worden met een heel lief(hoop ik hahah)schattig ukkie van ons samen.
OOO wat eeen gekwijl mijn hele computer is nat aaaahhhhh.
Ik laat mijn gevoelens iets te hard van stapel gaan maar nu ik er eenmaal aan denk.....
Ach ik stop met dat gezwijmel!!
Ik ga voor ons hopen en duimen meid dat het ons snel gegund word!!!
En we samen verder kunnel brabbelen over dat UKKIE en niet over ongies en tempen.
Succes en ik spreek je snel weer groetjes Moppie

he Bren
Ik zal ons ff bovenaan zetten anders zie je miss niet dat ik heb gereageerd!!!
Groetjes Moppie  

Ha bren

Had je het allemaal gelezen??? Zag geen reactie en stond op de tweede pagina dus nu weer even bovenaan!!!!

Moppie

Terug
Bovenaan