volgende week strippen?

Hallo dames!

Ik kom net terug van de verloskundige. Ze zag aan mij dat ik er helemaal doorheen zat en stelde voor om de volgende keer eventueel te strippen. Iemand hier ervaring mee? Bij mijn 1e ben ik niet gestript omdat ik een probleemloze zwangerschap heb gehad en is ze spontaan geboren met 40+4.

Aan de ene kant wil ik heel graag bevallen, want die 3 a 4 uurtjes slaap per nacht beginnen me nu echt op te breken. Ik heb zoveel pijn dat ik amper meer kan lopen, maar aan de andere kant vind ik het toch een beetje eng...

Verder lag de beeb nu helemaal ingedaald en vast met zijn hoofdje.

Liefs, Nicole 37+3

hee nicole,
ik heb er ook geen ervaring mee,maar why not?? als het helpt dan heb je snel je 2de kindje!!
hoop dat iemand je er meer over kan vertellen!
succes nog met de laatste loodjes!!!
Liefs Kim 38,1

Wat fijn zeg dat de vk voorstelde dat ze je al wil proberen te strippen.
Ik heb bij yordi toen 3 strippogings gehad. Hier in het ziekenhuis strippen ze je liever niet voor de 40 weken en je moet sowiso al wat ontsluiting hebben, anders kunnen ze niet strippen. Maar mij hebben ze toen ook iets eerder gestript met 39w4d. De eerste 2x vond ik het een vervelend gevoel, maar niet pijnlijk. De laatste keer is toen door de gync gebeurd( ik liep toen al overtijd) en toen was het wel pijnlijk, maar toen heeft het wel geholpen. Je kunt wat bloedverlies krijgen, maar dat is niet erg. Ook kun je flinke voorweeën ervan krijgen. Het is echt niet eng.
Ik hoop voor je dat je kleintje misschien nog wil komen, voordat ze gaan strippen. En anders dat het strippen maar mag helpen en dat je snel je kleintje kunt vasthouden.

Liefs marielle 36w1d

Bij mij heeft de gyn al 2x geprobeerd te strippen maar hij kwam er niet door,en net wat marielle zegt het voelt onaangenaam aan,maar je schreeuwt het niet uit van de pijn ofzo.
Ik hoop dat het bij jou wel lukt.
groetjes Bianca

Mijn schoonzusje is afgelopen augustus gestript.
Je moet inderdaad minstens 1 cm. ontlsuiting hebben anders zet het uberhaupt geen zoden aan de dijk.
Maar zij waren op de terugweg van het ziekenhuis naar huis, toen de eerste wee zich aandiende in de auto.
Dus haar had heeft zeker geholpen, en zij vond het totaal niet pijnlijk.

HoI!
Het schijnt toch alleen te werken als je lichaam er aan toe is? Dan is het het proberen waard toch?
Ik heb er zelf geen ervaring mee.
Wie weet is het het laatste zetje!

Terug
Bovenaan