volgende week testje doen!

A

Anoniem

Guest
Volgende week weet ik of de 2de ronde gelukt is, al hoop ik het van harte,ik ga er maar niet van uit, toch een beetje bang voor een teleurstelling...We hebben geklust in de dagen van mijn ov , dat was vorig weekend.
In tegenstelling tot vorige maand, wees een ovulatietest dit keer wel uit dat er een ovulatie aankwam,dus ik was hier al erg blij mee!
Zet dit hier neer,vindhet een heel interessante site, en hoop jullie snel te kunnen mededelen als het gelukt is:):)
Heel veel succes gewenst voor andere vrouwen hier op dit forum die ook proberen zwanger te worden , en gefeliciteerd voor diegene die het al is gelukt!!

Groetjes!

He Supafly,

ben jij wie ik denk dat jij bent?????

gr Nathalie Issard

Hai,
Ik denk het niet, zou leuk zijn,maar ik ken niemand in hilversum..
Wie denk je dat ik ben?

Groetjes S

Hoi Supafly,

ik heb alleen maar mijn naam genoemd....hoe weet jij dan dat ik uit Hilversum kom??

Ik denk namelijk dat jij een collega van mij bent??????

Die gebruikt deze nickname in het begin ook op msn...vandaar mijn berichtje....

gr Nathalie

Hi Supafly en Yosha,

Sorry maar deze discussie is enorm grappig!
Hoop dat jullie m zelf ook grappig vinden! ;-)
Als ik jullie was: pak een bakkie koffie en ga er lekker over beppen!

Groetjes Jannie

quote: yosha00 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-08-2008 08:25:36'));

Hoi Supafly,

ik heb alleen maar mijn naam genoemd....hoe weet jij dan dat ik uit Hilversum kom??

Ik denk namelijk dat jij een collega van mij bent??????

Die gebruikt deze nickname in het begin ook op msn...vandaar mijn berichtje....

gr Nathalie

Hoi nathalie,
Nee ik ben geen collega van je, maar had even op hyves gekeken op je naam of ik je kende! Prachtige trouwjurk trouwens;)
en mijn nickname is gebaseerd op een artiest welke een goed nummer heeft gemaakt;)

quote: jannie79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-08-2008 08:47:44'));

Hi Supafly en Yosha,

Sorry maar deze discussie is enorm grappig!
Hoop dat jullie m zelf ook grappig vinden! ;-)
Als ik jullie was: pak een bakkie koffie en ga er lekker over beppen!

Groetjes Jannie

Haha jannie... Het zou idd een hele grappige situatie zijn als ik wel die collega was geweest...Dan was dat bakkie er zeker wel gekomen:)

Terug
Bovenaan