volgende week vrijdag kijkoperatie bah :(

he meiden, volgende week vrijdag krijg ik een kijkoperatie voor de endometriose, ik heb toch besloten voor de vakantie omdat ik nu ontiegelijk veel pijn in me buik had met me menstruatie terwijl ik 4 dagen tevroeg was.

ik kon niet liggen of staan niks kon ik,was echt tegen de 10 aan.

ik zie er wel tegen op, heb veel last van zenuwen, kweet alleen niet of het voor de operatie is of vanwege de vakantie waar ik heel veel zin in heb.

heb in iedergeval wel opvang voor de kleine die gaat vanaf donderdag tot en met zondag naar vrienden, en waarschijnlijk dan vanaf dinsdagavond naar me ouders. tot en met donderdag avond.

iemand ervaring mee, en die me beetje moed in kan praten.

Hoi mama van Sharon,

Ik heb een paar jaar geleden een kijkoperatie gehad. Weet nog dat ik ook heel zenuwachtig was maar het viel mij erg mee allemaal. Je krijgt voor de narcose al een paar pilletjes om je suf te maken. Dan is de rest ook minder erg, je laat het dan een beetje over je heen komen.

Ik had wel de dagen erna nog last van mijn buik (ongesteldheidskrampen) en van mijn schouders (komt door het gas dat ze gebruiken). Maar het is wel een fijn idee dat ze alles van binnen gezien hebben en precies weten wat er aan de hand is. (Bij mij niets, maar helaas nog steeds niet zwanger).

Heel veel sterkte!

thnx voor je reactie, wat naar eg dat ze niks konden vinden, nou bij mij weten ze het wel wat het is, heb zowiezo pcos dus dan is het al moeilijk om zwanger te raken, maar ze gaan nu kijken of ik ook nog eens endometriose erbij heb, dus ja we zien wel ben niet bang ofzo maar wel zenuwachtig , maar dat heb ik altijd heb heel veel narcoses gehad vanaf toen ik heel klein was, en nog wen je er niet aan.

maja we zien wel baal alleen dat me man me niet kan steunen kweet niet of hij tot en met de operatie kamer mag mee lopen, denk het niet maja we zien wel.

gr

Ik heb 27 september jl mijn kijkoperatie gehad om te kijken of mijn eilijders doorgankelijk waren en of mijn baarmoeder en goed uit zag. (dit was gelukkig allemaal goed)
Ik zag tegen de operatie niet echt op. Maar dat kwam omdat ik nog geen maand daarvoor de HSG scan gehad had en dat me best wel zwaar viel. En ik had met de operatie de instelling dat het toch onder narcose gebeurde... Nou als je zo makkelijkt denk over een operatie dan gaat die je behoorlijk tegen vallen. dat was in mijn geval zo.
Al met al is het niet heeeeeeel pijnlijk. Maar je hebt wel last van je buik en de eerste 3 dagen doe je echt wel rustig aan. Dus heel verstandig dat je je kindje weg brengt.
Een week later ben ik al weer begonnen met werken.
De sneedjes zijn heel kleis en nu eigenlijk niet meer te zien, Er zit e 1 in mijn navel en 1 bij je schaam streek (net midden in je landingsbaantje, als je die hebt dan, haha)
Succes! hopelijk is de uitslag goed!

he kimmetje, ik krijg zowiezo een gehele narcose en ik krijg ook een sneetje in me naven en onder me buik bikini lijn zeggen ze ook wel eens maja vind dat een gek word vanwege dat dat meestal aan de zijkant is, maja is in ieder geval zelfde als bij jou, mijn buik wordt met gas gevuld dus , en er staat 2 weken voor om te herstellen zeggen ze, maja ligt eraan als ik endometriose heb dan halen ze het waarschijnlijk weg en ja dan heb je meer tijd om te genezen , ik ziet het allemaal wel, ben eerder bang dat iets mis loopt dan dat ik pijn heb, heb zo veel operaties gehad bah , maja thnx in iedergeval voor je reactie xxxx

Terug
Bovenaan