Volgende week waarschijnlijk keizersnee...

Vandaag bij de gyn geweest. Hij wilde evt. gaan inleiden als echt alle omstandigheden gunstig waren (ben morgen 40 weken).
Helaas, na wat wroeten (best gevoelig zeg!) constateerde hij dat mijn baarmoedermond wel wat week was, maar voor de rest zat t nog te 'dicht'; hij wilde het risico niet nemen, dit omdat mijn eerste met de keizersnee is gekomen. Had al zo'n idee dat dit weer zo'n zittenblijvertje was...(ze is overigens wel netjes ingedaald).

Ze moet dus deze week spontaan komen óf ze komt in de eerste helft van volgende week met de keizersnee; vrijdag moet ik bellen om te vragen op welke dag.
Beleid van het ziekenhuis is niet langer dan 41 weken (gyn: 'anders wordt iedereen maar zenuwachtig en daar heeft niemand wat aan'), dus dat zou dinsdag betekenen, maar gyn zei dat het ook plus 1 of twee daagjes kon zijn (afhankelijk hoe druk het is).
Het wordt nu wel heel spannend. Ik heb er wel vrede mee, hoewel ik wel heel benieuwd ben/was naar een natuurlijke bevalling, wie weet gebeurt dat nog...anders houdt ik sowieso uiterlijk volgende week onze dochter in mijn armen!!
Ik hou jullie op de hoogte...

Ha meid,

Nou spannend hoor! Toch een raar idee lijkt het me als je 'gepland' gaat bevallen. Ik hoop voor je dat de kleine zich deze week alsnog spontaan aandient en anders is het maar lekker zoals het is, en dan komt hij of zij met de keizersnee ter wereld. Fijn dat je er zo berustend in zit, ik denk dat dat de beste instelling is!

Zet hem op deze laatste week dan, en laat je niet gek maken!

Liefs

Zo hey, dat is nog eens spannend.

Sjah, het einde is in ieder geval heel erg in zicht bij je. Dat is dan wel weer een positief puntje. Ik ben komende zaterdag 41 weken. En ALS ik ingeleid word is het waarschijnlijk ook nog na die 41 weken :( Geen idee hoe zoiets werkt. Moet woensdag bij VK zijn en dan word ik waarschijnlijk doorverwezen naar gyn.

Kop op, nog ff en je hebt je 2e lieverdje ook in je armen.

Liefs

Wat spannend joh!!! Ik hoop voor je de kleine zich nog spontaan aandient deze week..
En anders is het iig erg prettig dat je de zekerheid hebt dat ze je niet langer laten doorlopen! Je weet iig dat je volgende week je dochtertje in je armen hebt.. hoe dan ook!! Dat is toch een leuk vooruitzicht :D
Fijn dat je er verder vrede mee hebt, dan kun je gewoon in alle rust alles afwachten. Hou je taai he!

We horen het wel...
liefs rosan

Zo spannend hoor.. Ik hoop voor jou dat de bevalling toch nog spontaan begint. Maar in ieder geval heb je de kleine volgende week in je armen. Heerlijk gevoel toch?

Nou succes met de aller laatste loodjes.

Liefs, Liselotte

Jeetje,spannend hoor!je ben precies net zo ver als ik,ben ook vandaag uitgerekend.fijn gevoel toch dat je kleintje binnenkort in je armen hebt,ik waarschijnlijk ook,ben gestript en als dat niet helpt en de baby niet uitzichzelf komt.kunnen ze vanaf week 41 inleiden.hoop dat je een natuurlijke bevalling mag meemaken
liefs jootje

Terug
Bovenaan