volgende week weer echo

Hoi meiden,

Vandaag een vroege echo gehad ivm eerdere miskramen. Zou volgens mij 7 weken moeten zijn.

We zagen een heel klein zaadje van nog geen 5mm met wel een kloppend hartje.
De echoscopist was niet heel erg tevreden. Het leek bij haar op 6 weken.
Echter niet bij elke beeb is de groei hetzelfde, dus misschien maakt ie een spurt of is mijn eisprong toch een paar dagen later geweest.

Ik mag volgende week weer voor een echo komen.

Weer een week in spanning.

Hoe gaan jullie om met de spanning en onzekerheid?

hoi, ik heb me net aangemeld. en herken me wel in jouw verhaal. moet zelfs twee wkn wachten op vlg echo. bij mij was het ook bijna 5 mm en kloppend hartje. zit nu een week na de echo. dus nog een week geduld. de tijd gaat zooo langzaam.

Guppie, hoe ver zou jij moeten zijn, eigen berekening of klopte het aantal weken?

Hillieenpeter: ik moet 28-11 naar de vk, daar doen ze geen echo's.

Ik ben weer een week minder ver dan gedacht...

Lekker die onzekerheid en ook niet goed voor beebje.

Ben wel een btje jaloers! Wij hebben 6 dec onze eerste afspraak met de vk en dan ook de echo. (Tenminste daar ga k van uit). Maar het wordt toch allemaal een beetje echter als je het gezien hebt. Helemaal omdat ik totaal geen klachten heb. Dus wil ons wondertje echt zien! En wil natuurlijk Ook weten hoe ver ik nou precies ben. Volgens deze. Site ben ik nu in de 7e week. Dus nog even geduld...

Guppie, bij schelde het dus ook een week! Vind het wel erg vervelend. Zeker die onzekerheid.
Welke dag heb jij je echo?
Ik heb ook niet veel klachten; alleen hele zware borsten. Weet ook bij de eerdere miskramen dat dat meteen verdween (nog voordat ik begon te bloeden, dus dat is nog wel een fijn teken) Ben ook nog niet extreem moe.. Baart me allemaal wel zorgen...
Ik heb nu als motto; geen bloed is goed!

zwembabe

Terug
Bovenaan