Volgende week word ik ingeleid

Nou, ik kom net terug van de gyn. En als de kleine zich niet zelf aankondigd dan zal ik volgende week ingeleid worden. De reden is dat ik ontzettend veel pijn heb (BI), en al nachten niet meer slaap. Met de kleine is alles goed en hij ligt er klaar voor, alleen dat laatste zetje komt maar niet. Veel voorweeen gehad deze week, en aangezien het de tweede is heb ik dus al wat ontsluiting dus waarschijnlijk gaan ze mijn vliezen doorprikken en komt het vanzelf op gang.

Ik ga zo meteen toch eens contacten met de acupuncturist om daar een behandeling te krijgen om het op een natuurlijk manier op gang te krijgen..

De gyn zei dat ik dat gerust mag proberen, baadt het niet dan schaadt het niet. En ik lees op internet toch best wat positieve verhalen....
 
Eindelijk, dat is fijn zeg heb je iig een vooruitzicht waar je naar toe kunt leven! Ik hoop dat het hier ook niet meer al te lang gaat duren, mijn nachten zijn erg kort en daardoor kan ik overdag ook zo weinig:( succes iig

x
 
Acupunctuur werkt niet bij iedereen helemaal zoals het moet gaan. Iemand die ik ken is onlangs bevallen mbv acupunctuur. Haar vliezen braken ruim twee weken voor de bevalling, ze had enorme weeën, maar de ontsluiting kwam niet op gang. Pas drie dagen later (ruggenprik en keizersnede) is ze verlost van de baby. Heel gedoe dus.
Misschien omdat je je 2e is, dat het bij jouw juist wel effect heeft?
Ik ben bijna 40 wk en ben ook totaal gesloopt. Ik vrees zo dat deze niet uit zichzelf gaat komen en dat ook ik ingeleid moet gaan worden. Lijkt me vervelend. Het is mijn 3e dus ik hoop (na al die klote voor-weeën) ook op al wat ontsluiting.
 
Terug
Bovenaan