Nou, ik kom net terug van de gyn. En als de kleine zich niet zelf aankondigd dan zal ik volgende week ingeleid worden. De reden is dat ik ontzettend veel pijn heb (BI), en al nachten niet meer slaap. Met de kleine is alles goed en hij ligt er klaar voor, alleen dat laatste zetje komt maar niet. Veel voorweeen gehad deze week, en aangezien het de tweede is heb ik dus al wat ontsluiting dus waarschijnlijk gaan ze mijn vliezen doorprikken en komt het vanzelf op gang.
Ik ga zo meteen toch eens contacten met de acupuncturist om daar een behandeling te krijgen om het op een natuurlijk manier op gang te krijgen..
De gyn zei dat ik dat gerust mag proberen, baadt het niet dan schaadt het niet. En ik lees op internet toch best wat positieve verhalen....
Ik ga zo meteen toch eens contacten met de acupuncturist om daar een behandeling te krijgen om het op een natuurlijk manier op gang te krijgen..
De gyn zei dat ik dat gerust mag proberen, baadt het niet dan schaadt het niet. En ik lees op internet toch best wat positieve verhalen....