volgens clear bleu ben ik zwanger!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
vanmorgen een test gedaan en een vage plus maar volgens de bijsluiter zwanger!!!

kan het haast niet geloven mede omdat ik steeds ongikrampen heb. en denk ik wordt zo ongi maar dit is al 4 dagen en het zet niet door. mijn NOD was 11 april 28dagen. mijnlangste cyclus was 31   dagen zit nu op dag 35!!!
ik ben april 2006 gestopt met de pil. dus al een jaar elke maand teleurstelling zodat ik er eigenlijk al vanuit ging het wordt niets. daarom is het nu zo moeilijk te begrijpen. sommigen zullen wel denken dat ik zeur en eigenlijk een gat ik de lucht moet springen. maar durf het nog niet.
ga zondag weer testen..
groetjes bonus

hoi bonus

nou van harte gefeliciteerd. kan me best voorstellen als je al zo lang bezig bent dat je dan niet zo goed kan geloven dat het nu echt raak is, maar een plus is een plus.
ik zou zeggen geniet er lekker van

is het je eerste of heb je al kids?

groetjes happydays

Gefeliciteerd!!!

Super voor je.
Ik snap wel dat je nog een beetje voorzichtig bent, maar een vaag plusje betekent zwanger inderdaad.

Je hebt het verdient na al die maanden teleurstelling!

Ik hoop dat het ons ook gegeven is binnenkort...

Groetjes Hopey

Hoi Bonus,

Wat fantastisch voor na dat lange wachten!!!!
Ik heb vanochtend ook getest en had mijn NOD op 13 mei.
Enne ik ben ook zwanger ( met een trekpleister test).
Misschien zien we elkaar op het zwangerforum jan 2008!!

Gr Eef

Hey Gefeliciteerd hoor!!!
Wat geweldig na 1 jaar, mooi nu zwanger!!! Geniet er maar lekker van en probeer positief te blijven!
Het gaat zo snel voorbij de zwangerschap, het is een groot wonder!!!
Ben ook net moeder van 11wk oud meisje, maar zou graag weer zwanger raken en ben hier al weer aan het kijken dus!!!! Succes hoor!!!

Liefs Sandy

VAN HARTE GEFELICIFLAPSTAART !!!!!!! Ben heel blij voor je ... Enne niet teveel twijfelen he , geniet ervan ....
Grz Ber

hee bonus,

gefeliciteerd met jullie zwangerschap geniet ervan want het gaat zo snel!

Gr: poppie 2

Terug
Bovenaan