volgens mij ben ik alweer ongesteld

ik heb na een week nauwelijks of niet meer vloeien weer rood bloedverlies.het is ook niet meer slijmerig zoals na de bevalling.en ik heb er buikpijn bij.volgens mij ben ik dus alweer ongesteld?!zou wel lekker zijn als alles weer op peil is zeg maar.ik ben wel altijd superregelmatig geweest en ook na mn miskraam werd ik na 4 weken weer ongi.
zou het kunnen 3,5 weken na de bevalling?
groetjes kari

Hoi Kari. Ik heb na de bevalling 5 weken gevloeid en was natuurlijk blij toen het over was.
Na ongeveer een week had ik ook bloedverlies (helder rood) en een beetje buikpijn,ik dacht ook dat het een menstruatie was maar de volgende dag was er niks meer te bekennen, na een week weer precies hetzelfde,ook weer een dag. Ik ben benieuwd of het bij jou wel doorzet!   Groetjes Mikkie.

ik heb tot 6 weken na de bevalling (keizersnee) gevloeid. De laatste 2 weken dacht ik telkens dat het over was en dan vloeide ik ineens weer een dag flink. Jaap is nu 7,5 week en ik ben nog niet ongesteld (geef bv)
Groetjes, mira, sinds 02-01 mama van jaap

het word idd alweer minder.er valt natuurlijk ook nog niks te menstrueren na 2,5 vloeien.ik bedacht me gisteravond ook dat het misschien ook wel door de pil kan komen waar ik vorig weekend mee begonnen ben.ik heb er wel vervelende menstruatiepijn bij.en ik kan al zo weinig hebben momenteel(gaap).
groetjes kari

Hoi Kari,

Door het ontzwangeren en  het kolven of borstvoeden  (en misschien ook door de pil) schommelt je hormoon-peil als een idioot. Daar schijnt het mee te maken te hebben allemaal. Maar je schijnt na een bevalling heftiger ongesteld te worden dan je daarvoor was (volgens mijn vk), dus ik ga er maar van uit dat ik het wel merk als mijn vloeien (nu nog een klein beetje) overgaat in menstrueren...

Heb vandaag weer het eerste pakje tampons gekocht...

Terug
Bovenaan