Volgens mij ben ik zwanger

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

mijn nod was 31 juli, 2e ronde

Ik denk dat ik zwanger ben, de reden dat ik twijfel is dat ik gister een test heb gedaan van kruidvat en kon er niet echt wijs uit worden omdat  in het eerste vakje een verticale blauwe streep moet staan, maar het eerste vakje was helemaal licht blauw en niet echt een streep te zien.

Nu ben ik gelijk naar de winkel gereden en heb er 2 van clearbleu gekocht, waarvan ik er 1 geprobeerd heb vanmorgen. En daarop moet er in het 1e vakje een plusje komen, er was wel een horizontale lijn en een hele lichte verticale lijn. Betekent dat ik nu zwanger ben, ik geloof het wel. (ben niet echt overtuigd)

Als ik de bijsluiter mag geloven ben ik zwanger omdat  de hCG (hormoon) niveau vrij laag is in mijn urine is het streepje heel licht als ik nu een paar dagen wacht is het wat hoger en is het streepje donkerder.
Dus ik probeer het over een paar dagen nog een keer misschien besef ik dan echt dat ik zwanger ben.

Groetjes
Chantal

Hoi..

wat spannend allemaal..hopelijk pakt het goed uit!!
veel succes

liefs

Ik zei gister al dat je de spanning goed op weet te bouwen maar dit spant de kroon. Ha,ha,ha. Ik denk dat ik nog even wacht met feliciteren en duim voor de zekerheid nog voor je.
Groetjes

hoi
volgens mij ben je gewoon zwanger hoor
ik had vorige week ook een heel licht blauw kruisje
en een paar dagen later heb ik weer getest en toen was deze
wat donkerder
en ook ik begon te twijfelen aan een licht streepje maar het is wel echt zwanger
gefeliciteerd

gr. suk

Bij clearblue digitaal is het echt toch een duidelijke + als je zwanger bent hoor! Misschien heeft het licht weerkaatst in het venster? Of de test is niet helemaal goed en moet je misschien een nieuwe kopen.

Succes

volgens mij heeft zij geen digitale test gebruikt want je hebt ze ook van clear blue met gewoneplusjes en minnetjes...
en de digitale geven toch gewoon zwanger of niet zwanger aan!!

groetjes

oh oke, bij deze raad ik dus aan: koop een digitale test!

Hoi Chantal.

Ik had ook een hele lichte verticale lijn en nu heb ik een prachtige dochter. Dusse..... gefeliciteerd!!!!!

Ook een week later was die lijn nog heel licht, dus dat zegt denk ik  niet zoveel.
Feit is dat als er een verticale lijn komt dat je hcg hebt, dus ...... zwanger bent!!!!!

gefeliciteerd!!!!!

Deze was van mij en tegen het licht zag je het beter!

Maar bedenk je wel dat je nog heel vroeg bent dus test gewoon over een paar dagen nog eens. Of als je het echt zeker wilt weten bij de dokter!

Succes groetjes gabrielle.

Terug
Bovenaan