volgens mij ben ik zwanger!!!!!

haai allemaal,

ik heb jullie laatst "lastig gevallen"met de vraag of je perse gevoelige borsten moet hebben als je zwanger bent.
nou die gevoelige borsten zijn er inmiddels en heb net getest.....vaag streepje maar dat is toch genoeg?
samen zaten we te staren naar dat staafje haha
mijn vriend was niet overtuigd tot ik de gebruiksaanwijzing voor las.
had net 2 koppen thee op dus misschien was hij daardoor vaag?
morgenvroeg doe ik weer 1
oooooooooh heerlijk die spanning hoop zo dat het echt zo is, mijn temperatuur is al 18 dagen hoog dus kan bijna niet missen toch?

veel liefs een (voorzichtig)blij leetje 1981
 
Hoi!

Een vaag streepje is ook een streepje (de gebruiksaanwijziging zegt het ook wel, zoals je al zei..) en dus kan ik je van harte feliciteren!!!

Wij hadden ook zo'n vaag streepje, maar het is er eentje. De test ligt nog steeds in de badkamer en elke dag kijk ik er nog even stiekem op. Een tweede test hebben wij niet gedaan (anders kun je wel aan het testen blijven.. het liefst zou ik er elke dag eentje doen..).

Wanneer zou je uitgeteld zijn??

Groetjes, Harma (6w3d)
 
nou het lijkt me duidelijk ,

een streepje = een streepje ,

dat streepje komt er alleen als er hcg aanwezig is , dus ook een vaag streepje = ZWANGER !!!!!

gefeliciteerd !!!!


groetjes Jaap
 
He hoi,

(Voorzichtig) gefeliciteerd! Alles wijst erop dat je zwanger bent, super! Ik herken je verhaal, het heeft mij vijf testen gekost voor we het echt geloofden. Terwijl het eerste streepje er ook gewoon was, maar net als bij jou vaag. En dan twijfel je toch, terwijl dit niet nodig is. Veel drinken voor je een test doet is niet goed, probeer het inderdaad nog eens als je niet veel gedronken hebt, misschien is het streepje dan al duidelijker. Bij mij duurde het een volle week voor het echt van het schermpje knalde.
Veel succes met alles!!

groetjesm Jootje (23 weken en 6 dagen zwanger)
 
ja hoor zwanger!!!!!!!!!!!!
raar gevoel hoor maar wel heel erg lekker gevoel!!!
echt lief dat iedereen zo mee leeft.
even een vraagje...beseften jullie gelijk dat jullie zwanger waren?
ik vind het nog zo gek...mijn vriend en ik maken er wel steeds grapjes over tegen elkaar maar er veranderd op dit moment zo weinig en dan is het nog zo onwerkelijk...
wil het liefst gelijk iedereen opbellen haha .
raar idee ook dat niemand het nog weet verder
ik zit nog beetje in een roes geloof ik hihi, heb ook erg weinig geslapen vanacht...

nou doeggie liefs leetje 1981
 
He Leetje



Van harte hoor! Bij ons duurde het 3 testen met 'duidelijke vage
stippen' voordat we overtuigd waren. Inmiddels is de misselijkheid
overtuigend genoeg.

Het besef groeit langszaam. Toen we het hadden verteld aan dees en geen
is er geen weg meer terug: dan ben je definitief zwanger!

Geniet ervan.

Doei

 
Terug
Bovenaan