Volgens mij ben ik zwanger!!!

A

Anoniem

Guest
 Hallo allemaal!!

Ik denk dat ik zwanger ben.   drie weken geleden hadden mijn vriend en ik samen besloten om een kindje te maken eindelijk dacht ik       dus stopte ik meteen met de pil.  
een week  later zei hij ineens dat hij het toch liever niet wilde  was teleurgesteld maar toch blij dat hij eerlijk was want we moeten het allebei zeker willen.

Maar in die week hebben wij twee keer gemeenschap gehad. het is nu alweer drie weken terug en nu denk ik dat ik zwanger ben.

Heb steeds vreemde steken in me onderbuik veel last van afscheiding  had gister ochtend last van roze afscheiding en vanmorgen weer.

Heb in de ochtend dat ik misselijk ben maar niet heel lang misselijk en sávonds heb ik dat ook.

Misschien zegt dit natuurlijk niks maar wou het toch even kwijt. heb het mijn vriend nog niet verteld.
Maar ik ga morgen ochtend een test doen dan vertel ik het natuurlijk wel.

Groetjes

Emma

laat je het wel even wetne ben wel nieuwschierig
gr marijke

ja is goed laat het zeker even weten!
Ik ben ook heel nieuwschierig! hoop het echt wel!! en weet zeker dat mijn vriend er dan heel blij mee is.

heb vanmorgen getest maar ben niet zwanger.             Erg jammer!!

Groetjes

Emma

hoi emma wacht nog even af   oke mischien heb je te vroeg getest wacht nog even een weekje.
een test kan alleen postief aan geven als er genoeg hcg in je  urine zit dus en als je te vroeg test wat ik denk dat je zeker gedaan hebt zit er nog niet voldoende hcg in.

kussies vero

oke dan wacht ik nog een weekje! hoop dat je gelijk hebt

Groetjes Emma

Terug
Bovenaan